Rätt fint att jobba och ha maken hemma. Han fixar middag i form av grillspett och potatisgratäng
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det slut på rökpauser på tentorna! Endast toalettbesök är tillåtna och då bara en i taget.Helt rätt. När jag var tentavakt och vallade ut folk för att röka var det helt ok att ickerökare följde med. Jag ansåg att alla hade rätt att sträcka på benen, oavsett om man rökte eller ej.
Det där har jag faktiskt funderat på. Vi har några rökare här och de liksom går bara iväg 10 minuter åt gången ca varje halvtimme? Lyx ju. Kanske ska bli rökareTa en "rökpaus" och promenera
Det gjorde en kollega. Han la upp benen på skrivbordt och slöt ögonen och när chefen frågade varför sa han glatt -jag röker. De andra gick ut på rökpaus. Han rökte inte.
Nu är det slut på rökpauser på tentorna! Endast toalettbesök är tillåtna och då bara en i taget.
Skulle vara den här då...
Edit: Seriöst... jag har lagt till den här i min Spotify
Kallt vatten och ge dig själv en rast.Shiiieet. Hur tvättar man bäst bort den rödgråtna looken?
Shiiieet. Hur tvättar man bäst bort den rödgråtna looken?
Kan väl säga att vi har haft en och annan professor som har muttrat över att det är rökförbud på universitetsområdet.Ja, alltså... det här var under min tid på universitetet, dvs någon gång på stenåldern
Har redan gett mig själv för mycket raster idag.Kallt vatten och ge dig själv en rast.
Säg att du mår illa och har ont i magen och gå hem?Har redan gett mig själv för mycket raster idag.
Håller med @Hoarfrost säg att du inte mår bra och gå hem för dagen.Har redan gett mig själv för mycket raster idag.
Kan väl säga att vi har haft en och annan professor som har muttrat över att det är rökförbud på universitetsområdet.
Tycker att det låter som en bra arbetstitel för dig!Hahahahah jag dööör. IT har gjort något fel och fipplat till så att om någon taggar @general så är det mig de taggar. General är annars en samlingsgrupp för att tagga alla i en Teams grupp.
Får massa massa mail nu där jag blir taggad. Även min mailadress är general@xxxx.se
Betyder det löneökning nu? Och att jag får bestämma? I så fall tycker jag vi bränner nerhela stället så vi kan bygga upp något vettigt istället