Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och en soffa
20200622_145727.webp
 
Ta en "rökpaus" och promenera

Det gjorde en kollega. Han la upp benen på skrivbordt och slöt ögonen och när chefen frågade varför sa han glatt -jag röker. De andra gick ut på rökpaus. Han rökte inte.
Det där har jag faktiskt funderat på. Vi har några rökare här och de liksom går bara iväg 10 minuter åt gången ca varje halvtimme? Lyx ju. Kanske ska bli rökare :D

Gick en kvarts runda och ingen dog. Ska nog göra det ganska ofta nu i sommar när det är segt och inget att göra på jobbet.
 
Känns inte som om jag får något gjort idag men när jag tänker efter är det en hel del. :D Först skjutsa sonen till konfirmationen eftersom han missade bussen med typ en minut. Sen har jag varit i den mindre staden och köat på tippen, handlat jord och det råkade visst slinka med några olika kryddor och lavendel också. :angel: Varit på apoteket och hämtat ut det som var beställt och handlat lite mer schampo och solskyddskräm. Nu har jag diskat och sen planterat om min tomatplanta och chiliplanta och stoppat ner kryddorna i odlingslådan. I eftermiddag ska jag plantera lavendeln och plantera om lite pelargoner! Men först ska jag hämta sonen, ta med honom och hämta vår köksfläkt som äntligen har kommit och handla mat! :D
 
Hahahahah jag dööör. IT har gjort något fel och fipplat till så att om någon taggar @general så är det mig de taggar. :rofl: General är annars en samlingsgrupp för att tagga alla i en Teams grupp.

Får massa massa mail nu där jag blir taggad. Även min mailadress är general@xxxx.se

Betyder det löneökning nu? Och att jag får bestämma? 👩‍✈️:D I så fall tycker jag vi bränner nerhela stället så vi kan bygga upp något vettigt istället :cool::angel:
 
Hahahahah jag dööör. IT har gjort något fel och fipplat till så att om någon taggar @general så är det mig de taggar. :rofl: General är annars en samlingsgrupp för att tagga alla i en Teams grupp.

Får massa massa mail nu där jag blir taggad. Även min mailadress är general@xxxx.se

Betyder det löneökning nu? Och att jag får bestämma? 👩‍✈️:D I så fall tycker jag vi bränner nerhela stället så vi kan bygga upp något vettigt istället :cool::angel:
Tycker att det låter som en bra arbetstitel för dig!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 089
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 941
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 887
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 404
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp