Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch.
Värmen är här. Och som ett brev på posten (ha ha ha - ironi) kom deppigheten.
Aldrig är jag så låg och modlös som när sommarhettan kommer. Allt är meningslöst, kroppen värker och jag vill bara lägga mig under en sten och krypa fram när det blir svalare igen.

Jag hatar det här och jag hatar den jag blir. Till och med hunden tycker att jag är en trist typ.
Jag har massor jag borde göra men jag gitter inte. Dricker kopiösa mängder Fun och vatten. Och försöker hitta på något att äta. Mat är inte heller gott. Blä.

Ni ser- livet är ett rent elände.
Kan relatera lite väl mycket till det här, det suger verkligen livslusten ur en med sommarvärme. :(
 
Ser underbart ut :love:

Helt underbart! Ligger nu i en solstol och dricker rosé efter att ha intagit en toast Skagen

0FF63189-8B9B-4820-9FA2-645FDEBBE999.webp
 
Är sjukt lite att göra i dag. Viker några pärmar, googlar runt lite, viker några till, googlar lite mer, läser här, viker pärmar.
Jag har hittills behövt hjälpa en student, svarat i växeln en gång, och fixat det där äckelvattnet.

Funderar på om det är rimligt att ta en promenad på typ 10 minuter trots att det är arbetstid och inte ens lunch...
 
Är sjukt lite att göra i dag. Viker några pärmar, googlar runt lite, viker några till, googlar lite mer, läser här, viker pärmar.
Jag har hittills behövt hjälpa en student, svarat i växeln en gång, och fixat det där äckelvattnet.

Funderar på om det är rimligt att ta en promenad på typ 10 minuter trots att det är arbetstid och inte ens lunch...
Ta en "rökpaus" och promenera

Det gjorde en kollega. Han la upp benen på skrivbordt och slöt ögonen och när chefen frågade varför sa han glatt -jag röker. De andra gick ut på rökpaus. Han rökte inte.
 
Ta en "rökpaus" och promenera

Det gjorde en kollega. Han la upp benen på skrivbordt och slöt ögonen och när chefen frågade varför sa han glatt -jag röker. De andra gick ut på rökpaus. Han rökte inte.

Helt rätt. När jag var tentavakt och vallade ut folk för att röka var det helt ok att ickerökare följde med. Jag ansåg att alla hade rätt att sträcka på benen, oavsett om man rökte eller ej.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 089
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 941
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 887
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 404
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp