Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött..bilen får hämtas i eftermiddag igen men behöver tillbaka för reparation (delar ska tas hem osv)..blää.. Ska diska lite snabbt och skära upp vattenmelon till lunch, sen bege mig mot jobbet.
 
På väg hem efter en totalt sett fin långpromenad. Funderar lite på vad jag ska äta för lunch idag. Känner för något superjättegott men vet inte vad det skulle vara...

Caprese? Dvs sallad på mozzarella, tomater och basilika med lite balsamvinäger, olivolja, salt och svartpeppar? Min favorit när det är varmt och jag vill ha något fräscht. Det går ju att lägga till mer grönsaker om man vill och en bit bröd.
 
IMG2918.webp

Lyckades ändå upptäcka det tidigt verkar det som :up: Tur i oturen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 089
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 946
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 887
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 405
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp