Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gör en ny tvålpump!
1592749459757.webp

Ska se om jag hittar en röd tvål
 
Dagens mumsiga improviserade middag. Ljummen potatissallad med en supergod dressing. Dressingen är tagen från ett recept, men ingredienserna i själva salladen blev helt annorlunda.
Kokt färskpotatis, del av blandad sallad från påse, rädisor och knaperstekt bacon. Dressingen innehåller cf, sötstark senap, dijonsenap, honung, salt och peppar. Ruskigt gott :up: !!
20200621_172707.webp
 
”Hur” städar du? Hade ett angrepp i min lägenhet som var otroligt tufft att bli av med, även mentalt. Nu flyttat till hus och det är ju rätt mycket öppna dörrar och fönster, även om jag jobbar med insektsnät och liknande.

Livrädd för att det ska hända igen, mer yta och äldre utrymmen att ta sig an här :nailbiting:

Det här blir långt och jag har redan dragit lite av ämnet här i tråden, så tar det på pm istället. Kort svar: snudd på maniskt ;) .
 
Är svettig - har städat större delen av
eftermiddagen och kvällen (tog mig annars att få bort dammråttorna bakom/mellan elementen, medelst flaskborste. Gick okej men tog en jäkla tid pga mina element sitter så att ser knappt ska gå att städa bakom.. :arghh::banghead: ) . Tvättar också, ska snart ner och ladda om och så tänkte jag ta en cykeltur!
 
Avslutar midsommarhelgen med att grilla och har sparkat igång Tv:n åt resten av familjen som vill se Liverpool spela match. Så säger de att det är männen som grillar och är tekniska. De har inte en susning! Jag har även hunnit titta på No more fucks på Netflix. Så jäkla bra även om man kastas mellan asgarv och fastnar med skrattet i halsen.
20200621_184851.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 089
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 946
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 887
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 405
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp