Funderar. En person skickade ett paket i tisdags... borde inte det kommit fram nu?
Beror på när det skickades i tisdags, är ju bara två vardagar efter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar. En person skickade ett paket i tisdags... borde inte det kommit fram nu?
Dricker öl och städar lite förstrött. Så glad att jag fick hänga med fina vänner idag och framförallt deras tvååring. Hen är en riktig raring även om hen stoppade rödlök i min läsk
Haha! Tror tvååringar har en alldeles egen sorts crazyBarn är så roliga!
Sambos dotter har en 2-åring som nu är i en period där om man frågar honom vad han heter alltid svarar "Yoghurt!".
Haha! Tror tvååringar har en alldeles egen sorts crazy
Fick en länk av en bekant om ett ställe här på ön som söker arbetskraft, det är kombinerat hostel, djurpark, snack bar typ.
Skickade ett e-mail och fick ett telefonsamtal en timme senare om att komma på intervju idag strax efter lunch (om en halvtimme drygt)
Blev lite nervös nu!
Har ju inte jobbat alls på 3 månader och inte på nytt jobb sedan 2015
Inte alls säkert, med tanke på alla helgdagar..... Hur skickades paketet? Jag väntar ju på ett som "skickades" med Schenker i onsdags. Men när man spårar paketet visar det sig att paketet inte lämnades in förrän följande dag, rätt sent. Så det har inte hänt mycket alls med mitt paket, trots att det på papperet skickades i onsdags...... Enligt spårningen ska det komma fram imorgon, och det hoppas jag verkligen,speciellt som orten det skickades ifrån ligger endast 12-13 mil härifrån.Funderar. En person skickade ett paket i tisdags... borde inte det kommit fram nu?
Jag vet inte hur det skickades, bara att hen i måndags sa att ”Jag skickar det imorgon”. Men det kan ju blivit sent, till och med på onsdag. Men då behöver jag inte oroa mig än då kanskeInte alls säkert, med tanke på alla helgdagar..... Hur skickades paketet? Jag väntar ju på ett som "skickades" med Schenker i onsdags. Men när man spårar paketet visar det sig att paketet inte lämnades in förrän följande dag, rätt sent. Så det har inte hänt mycket alls med mitt paket, trots att det på papperet skickades i onsdags...... Enligt spårningen ska det komma fram imorgon, och det hoppas jag verkligen,speciellt som orten det skickades ifrån ligger endast 12-13 mil härifrån.
Helt vanlig måndag!Visst är det en vanlig dag imorgon?
Skulle behöva ringa några samtal.