De här gjorde jag. Dock inte chokladdoppade, för choklad hade jag ingen. Men de blev goda ändå !Åhå, det lät gott! Recept?
https://systrarnasdrommar.blogg.se/2017/march/nottoppar.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De här gjorde jag. Dock inte chokladdoppade, för choklad hade jag ingen. Men de blev goda ändå !Åhå, det lät gott! Recept?
Var någonstans? Här - södra Småland - har ett rejält åskväder precis dragit bort. Inte riktigt min gren, om man säger så.....Här har det varit ett rejält oväder med både blixtar och åska och strömmen gick inte bara i vår lägenhet, tydligen försvann den för 34000 abonnenter. Kom en rejält hög knall för en liten stund när jag trodde att det nästan hade dragit bort som gjorde mig lite lomhörd. Då var det ändå flera sekunder mellan blixten och åskan. Var blixtar som var på betydligt närmare håll, någon hann det inte gå mer än en halv sekund emellan blixt och åska max. Läskiga krafter.
Var någonstans? Här - södra Småland - har ett rejält åskväder precis dragit bort. Inte riktigt min gren, om man säger så.....
Har du comhem så ligger deras tjänster nereMen vad i hela.... nu försvann nätet. Routern lyser rött. Jag som hade tänkt ägna kvällen åt netflix.
Här är filmen den stillbilden är tagen ifrån, mullret låter lite tamare på filmen än va det gjorde i verkligheten förstås.Hörde det började mullra ut och stängde snabbt av datorn. Gjorde mig en kopp te och sitter nu ute under tak på uteplatsen och bara tittar och lyssnar.
Sett en blixt som var precis rakt över då det small direkt.
Skönt att det regnar också kanske det rensar upp lite av den tryckande värmen som varit.
Visa bifogad fil 52912