Mår faktiskt mycket bättre nu. Fuskade med en liten återställare. Tänkte ta tag i sjukhagen nu som ska få bli grusad. Eller ja snart. Såsmåningom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch. Det låter både äckligt och lite läskigt....... Det är kanske bra att man är lite åt det rundare hållet numera, så man inte kan bli inskickad på sådana uppdrag.......Hade jobbat färdigt för i dag. Men upptäckte att "avloppsröret" under stugan har spruckit.
Gissa vem som är minst och måste in under där och göra någon provisorisk lösning? Jag.
Men först tänker jag faktiskt äta något!
Ytterligare en bra ursäkt att behålla kilona läggs till listanUsch. Det låter både äckligt och lite läskigt....... Det är kanske bra att man är lite åt det rundare hållet numera, så man inte kan bli inskickad på sådana uppdrag.......
Det blev lite ljusare än va jag hade räknat med, visste förvisso att utväxten på det redan färgade skulle bli ljusare och att värmen från huvudet skulle göra det ljusare, men i och med att jag blekte det helt ofärgade sist så hade ja inte väntat mig att det i princip skulle bli like ljust som det jag blekte först.Just nu bleker jag håret för att kunna färga om utväxten till det röda och lila jag har i håret. Testade något nytt också och skulle det faila kan jag raka av det.
God mat, vin(för mig som inte körde iaf ) och gott sällskap.
Efterrätten var dock största fail ever typ. När värdinnan säger ”den är som en smoothie” om tårtan ochdet är klockren beskrivning..
Småbarnsmamma som trött råkar köpa matlagningsgrädde och vispar och vispar för att sen inse och ge upp grädde och försöka täcka tårtbottnar och jordgubbskladd med mer vaniljkräm.. Det var som vettex-dukar klädda i bär- och vanilj-slime. Man var typ livrädd att alladåbtårtan skulle glida av fatet etc.
Tja, du är väl tidsoptimist ?Alltså vad är det med mig, kontra tider och tåg? Ser tåget rulla in samtidigt som jag hoppar ut fordonet i farten, vrålar hejdååå och kutar
Men blä! Ingen hade fått in mig därDet var inte lite äckligt där under stugan. Om det ändå var så att det bara var torr jord där under, men det hade ju läckt massa och jorden var blöt och klibbig
Tusen kilo spindelnät och en rostig spik i axeln, jord överallt och skråmor med säkerligen ett gäng blåmärken sen var jag framme. Tätade med lite fogmassa och silvertejp inte världens bästa men det funkar nog tills jag har semester om en vecka och vi har nytt rör. Lär bli jag som kryper/ålar in då med.
Skönt att havet är 20 steg bort, och att vi har dusch som håller ljummet vatten 30 minuter. Nu är jag ren och fikar