Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev inte så illa!
Visa bifogad fil 52473
Mitt sovrum är ganska mörkt pga det är bara morgonsol och så har jag ingen stark taklampa. Så detta är det vanliga ljuset i rummet, det gör ju att det ser lite naturligare ut.
Skickade bilden till mamma för att se om hon kan se det är fejk eller inte :angel: ultimata provet!

Rosgirlangen skvallrar nog en hel del men jag kunde inte låta bli den :D
Om man drar upp persiennen så kommer det in mera ljus:idea::angel:
 
Vilken dag! Fullt upp på jobbet men det är faktiskt bra :)
Efter jobbet har jag varit i stallet och därefter duschat. Nu ska jag värma rester till kvällsmat: potatisgratäng, kycklingspett och bönsallad :d (Det sistnämnda ska dock inte värmas :p )
 
Funderar på om jag ska läsa ”den religiösa människan” eller böckerna om faktaresistens. Lär bli de senare pga prov på onsdag.
 
Kände mig ganska fin idag
20200612_203909.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 093
Senast: Rie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 980
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Han somnade in i förrgår bara, min älskade älskade Beauceron Reeko. Han skulle precis fylla 13, hade problem med jättesvag bakkärra...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 909
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 406
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ny sadel, ont
  • Allt känns hopplöst…

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp