Det måste betyda nånting. En ring hittar man inte sådär lätt annars på havets botten.Ringen hittad! Tur att vi har militär i Sverige för de lägen vi verkligen behöver dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det måste betyda nånting. En ring hittar man inte sådär lätt annars på havets botten.Ringen hittad! Tur att vi har militär i Sverige för de lägen vi verkligen behöver dem
Jag har också bra chefer nu De jag genomled tre år innan dessa var däremot värreTack! Lite hopp finns det då
Så om vi inte ser inlägg från dig på ett tag så vet vi var du ärPolisens enhet ”grova brott” ringde precis på hos mig Inte varje dag det händer
Så om vi inte ser inlägg från dig på ett tag så vet vi var du är
P.s Det är fritt att ringa därifrån just nu, pga Coronan, men du får inget internet
Det måste betyda nånting. En ring hittar man inte sådär lätt annars på havets botten.
Blev inte så illa!Berätta inget för dem i trädgårdstråden eller krukväxttråden Jag har köpt fejkade girlanger som jag tänkte skulle hänga från en ampel i fönstret
Solen hamnar aldrig där uppe och så skulle jag vara värdelös på att vattna den krukväxten, så det fick bli odödliga såna
@Sel Är det inte för kallt för en orm i ett köpcentrum? Utomhus är det kanske tillräckligt varmt nu men inte så fuktigt kanske.
@Sel Är det inte för kallt för en orm i ett köpcentrum? Utomhus är det kanske tillräckligt varmt nu men inte så fuktigt kanske.
Jag antog det men intressant att vetaOrmen klarar sig alldeles utmärkt i vanlig rumstemperatur sådär för en resa eller en dag, men lämpligt är det ju inte och verkligen inte för att 'lufta' den efter ömsning. Ett ljummet bad hemma och sedan ifred i terrariet hade varit betydligt bättre omsorg.
Knäppskalle helt enkelt. Ärkebah!