Fördelen med att jobba i en kommunJobbets IT-avdelning sitter i huvudstaden, många många mil från min arbetsplats. Så pajar datorn är det nog bara att beställa en ny dator....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fördelen med att jobba i en kommunJobbets IT-avdelning sitter i huvudstaden, många många mil från min arbetsplats. Så pajar datorn är det nog bara att beställa en ny dator....
Hmmm... Fängelse högst två år...Å andra sidan så kanske det leder till att du blir frihetsberövad och slipper gå till jobbet
Jag skulle snarare fundera på hur djupt den kan sjunka och/eller sand flytta sig över den, dvs hur svårt det blir att hitta denPå förekommen anledning: Hur mycket tror ni att en mansring i platina (ganska tung alltså) kan flytta sig längst botten i en vik? Funderar på om vi borde skynda oss med att leta efter den eller om den lär ligga kvar där den landade några dagar.
Jag skulle snarare fundera på hur djupt den kan sjunka och/eller sand flytta sig över den, dvs hur svårt det blir att hitta den
Han får sila hela viken som straffFår sila
Jag hade skyndat mig. Den kan ju både flytta sig, sjunka eller bara få massa skräp över sig. Ju fortare desto bättre!På förekommen anledning: Hur mycket tror ni att en mansring i platina (ganska tung alltså) kan flytta sig längst botten i en vik? Funderar på om vi borde skynda oss med att leta efter den eller om den lär ligga kvar där den landade några dagar.
Han får sila hela viken som straff
Jag roar mig ofta med att fridyka så långt jag kan på olika ställen. (pappa och jag har någon knasig tävling haha)Han pratar i telefon just nu med sin vän som är attackdykare Jag sa att han har säkert bättre saker för sig än att dyka efter smycken bredvid badbryggor
Äsch, det är en ring. Trist ekonomisk förlust men inget mer än så. Vem vet, när vi är 94 år kanske någon hittar den och efterlyser oss
Oh, jag vet... De letar efter en internationell konstring som stjäl konst genom att byta ut den äkta med en förfalskning!
Åh shit vad häftigt! Hur länge hade den ringen varit borta?Jag roar mig ofta med att fridyka så långt jag kan på olika ställen. (pappa och jag har någon knasig tävling haha)
"Bevis" för att man nått botten är att man plockar med sig en handfull av botten upp.
Har faktiskt hittat en vigselring på det sättet - och lämnade tillbaka till en 90-någonting årig kvinna.
Jag minns inte riktigt, var nog 15 eller något när jag hittade den. Tror hon sa att den hade varit borta i 30 år?
Shiiit, så häftigt!Jag minns inte riktigt, var nog 15 eller något när jag hittade den. Tror hon sa att den hade varit borta i 30 år?
Som tur var hade hon ett ovanligt efternamn, och med det + överlägset logiska skills fattade jag att det var 90-åringen som hade gift sig och inte den andra 17 åring som fanns med namnet i sverige.
Jag roar mig ofta med att fridyka så långt jag kan på olika ställen. (pappa och jag har någon knasig tävling haha)
"Bevis" för att man nått botten är att man plockar med sig en handfull av botten upp.
Har faktiskt hittat en vigselring på det sättet - och lämnade tillbaka till en 90-någonting årig kvinna.
Full insikt i problemet.Det ständiga grubbleriet vid den här tiden på året... Håller sig vädret nog länge? Vågar vi slå allt gräs samtidigt? Hinner vi?
Livet som månskensbonde som envisas med att göra torrhö i småbalar
Full insikt i problemet.
vi tog in löshö på första skörden och plastade andraskörden.
Fortfarande är jag maninsk med väderrapporterna på sommaren fast jag inte tagit in hö på 14 år.
Minns året vi hade 73 g smrp. Extremt billigt med kraftfoder det åretJa såhär har det varit i hela mitt liv då vi alltid tagit eget hö och senaste 11 åren har jag och maken gjort det själva, pappa har inte längre haft "huvudansvaret" och knappt behövt hjälpa till utan vi har fixat själva.
Hade vart såå skönt att få in allt innan midsommar eller det sista under midsommarhelgen. Mycket bättre värden än om vi väntar längre och det hade varit toppen att slippa greja med höskörden under semestern
Kom @athena_arabians för nära sanningen?