Lyckades peta in solskyddskräm i ena ögat så det rinner som f-n...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rensat avlopp halva morgonen. Generösa mängder hår/päls/henna-kladd hade bildat en luktintensiv klump som krävde en del grävande att bli av med. Men nu är det klart, och jag kan duscha utan att bli stående i en pool. Huzza!
Kom igång med städ överlag nu på morgonen, dammade alla bokhyllor, torkade golven och kontemplerade en stund över att tvätta fönstren också - men beslutade att det var Buke-dags istället.
Får 723 års fängelse för skaldjursbluff
723 års fängelse. Det har två restaurangägare i Thailand dömts till på grund av ett skaldjursbedrägeri, rapporterar CNN.
Restaurangägarna sålde kuponger som innebar att deras gäster kunde äta skaldjursbuffé till ett extremt lågt pris. Men sedan drogs erbjudandet tillbaka vilket skapade missnöje hos de hundratals kunder som trodde att de gjort ett fynd. Åklagarsidan menar att ägarna hela tiden var medvetna om att de aldrig skulle uppfylla specialerbjudandet.
De båda greps i september förra året och har erkänt brott. Eftersom de gjorde det sänktes straffet från 1 446 års fängelse – men i praktiken kommer de bara att sitta fängslade i 20 år. De ska också betala böter. (TT)
Han borde fått det dubbla! Man skojar inte om skaldjurs-frossa!Känns lite överdrivet för att ha sålt biljetter till en rabatterad skaldjursbuffé även om de visste att de inte kunde erbjuda det. Särskilt det första straffet 1 446 års fängelse
Islandshästen är ingen ponny. Och vad ska du göra med en klapphingst?Påväg hem, med en ponny!
Visserligen en islandsponny, men en ponny!
En knappt hanterad fyraårig klapphingst, men vad gör det?
Jag vet att rasen heter islandshäst och räknas som häst (även om de får tävla som ponny), men jag tänker kalla honom för ponny ändå.Islandshästen är ingen ponny. Och vad ska du göra med en klapphingst?