Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommit hem från stallet och pay and jump. Det gick skit idag, kändes skit, och jag är så trött och besviken. Älskar min häst men just nu känns det som att jag borde sälja och köpa typ en fyraårig knappt inriden ponny istället så jag kan vara jublande glad efter att ha travat runt 40 cm
Annars kan vi ju avla på den, han har ju ovanlig färgOch vad ska du göra med en klapphingst?
Det kan förklara varför det bara jobbar unga människor på McDonaldsDrömde att jag jobbade på mcdonalds och det kom in en kund klockan 5 på morgonen och ville köpa 50 st milkshakes.
Milkshakemaskinen fanns i en bunker/källare på baksidan och jag går bort på baksidan och ner i den här bunker/källaren. Hittar milkshakemaskinen och den pratar i gåtor. Löser man en gåta får man en milkshake, löser man inte gåtan tar den bort ett år från ens liv.
Alltså den spända stämningen var inte direkt angenäm kan jag säga.
Lycka till!! Vi hejar på digStädar och plockar. I kväll ska jag springa lopp så jag tar det rätt lugnt innan
Är detta den berömda 26-åringen?Vi kämpar för att äta upp de sista bitarna
På bilden är det dock fat nummer ett
Sådär. Nu har jag skickat det där smset till pappa. Sammanlagt blev det 12 punkter, men många av punkterna kunde ha delats upp i flera punkter. Och så slängde jag ihop det på några minuter bara. Hoppas att han tar sig tid att läsa det nu också...
Tack!Starkt av dig, jag har följt dig lite grann och jag hoppas så att ni når fram till varandra
Är detta den berömda 26-åringen?
Denna är extremt satisfying den var väldigt smutsigÄlskar sånt! Så satisfying