Annonserat ut mitt cafeset jag har på balkongen. Vill ha något annat i nya lägenheten, vill kunna ligga ner, så kanske en hängmatta?
Finns ju på ställning. Skön men man får vara försiktig när man lägger sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annonserat ut mitt cafeset jag har på balkongen. Vill ha något annat i nya lägenheten, vill kunna ligga ner, så kanske en hängmatta?
Ja, är dock en fråga om plats. Skulle annars vilja ha den där solstolen i rotting som fanns på IKEA förr.Finns ju på ställning. Skön men man får vara försiktig när man lägger sig
Jo jag överanstränger den nog Jobbar ju i butik så går en del där, och då tömkör/longerar några hästar per dag, men rider max en häst. Så det tar säkert längre tid för mig, men tar säkert lång tid ändå, jag har ju så dåligt tålamod! Men lasern är bra, är köpt till hästarna men används mest på mig själv!Så pass, ska ju förbättra läkningen! men tror nog att du kanske överanstränger foten ? Jag har inte tömkört med min fot; så pass mycket har jag inte rört mig ännu. Ja alltså en rejäl stukning kan ta månader tydligen så det är tålamod som gäller! Krya på foten
Det är bra att belasta stukade fötter, så jag tror inte du överdriver.Jo jag överanstränger den nog Jobbar ju i butik så går en del där, och då tömkör/longerar några hästar per dag, men rider max en häst. Så det tar säkert längre tid för mig, men tar säkert lång tid ändå, jag har ju så dåligt tålamod! Men lasern är bra, är köpt till hästarna men används mest på mig själv!
Jo jag överanstränger den nog Jobbar ju i butik så går en del där, och då tömkör/longerar några hästar per dag, men rider max en häst. Så det tar säkert längre tid för mig, men tar säkert lång tid ändå, jag har ju så dåligt tålamod! Men lasern är bra, är köpt till hästarna men används mest på mig själv!
Det är bra att belasta stukade fötter, så jag tror inte du överdriver.
Jag har stukat fotlederna massor med gånger, har ridit och gått efteråt då det gynnar läkningen även om det gör ont.
Det är så bra! Önskar det kunde finnas nåt sånt här med.Tack kommunen som ger alla skolbarn busskort över sommaren! Har kört barnet till en kompis men de tar buss hem sen
Jag har gått på den sen det hände, höll juni en tvååring på väg ut på bete när j3stukade den så var liksom bara att fortsätta gå. Men rida är verkligen svårt, jag får både ont och det blir inte bra. Men jag hoppas att det ska ge med sig. Har faktiskt funderat på att starta en tråd här just för att få tips och råd från andra som lyckas rida med skadade fötter. Kanske är dags för det nu!Det är bra att belasta stukade fötter, så jag tror inte du överdriver.
Jag har stukat fotlederna massor med gånger, har ridit och gått efteråt då det gynnar läkningen även om det gör ont.