Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit frukost och smuttar på kaffekopp nummer två.
Ska ut och springa. Uppehåll just nu men när ska sommaren komma?
Pappa ska komma och mäta temperaturen på vattnet.
 
Sitter och kollar på min guilty pleasure: amerikanska hemmafruar på YouTube. Ju fler barn desto bättre. Slutar aldrig förvånas av logiken... En har slutat göra så mycket hemmagjorda kakor för att hon tycker att det blev för mycket socker. Nästa klipp: gör doughnuts med frosting till frukost. Stör mig lite, men kan liksom inte sluta kolla!
 
Brittisk administration är kvar i 1959 talet, del 17:

Två av mina vänner är på en flers månaders roadtrip till Kina, och kommer inte vara på plats för valet 4 juli.
De hr nominerat mig som.sin "proxy" som får lägga deras röster åt dem.
Först och främst - tydligen måste jag resa tvärs över London på valdagen för att rösta i deras lokala vallokal, och utöver detta så har kommunen inte ens givit mig information om VILKEN vallokal detta är, så nu har jag fått kontakta valkontoret direkt.
Effektivt...

Det andra alternativet jag ges är stt nu ansöka om att POSTRÖSTA åt mina vänner, vilket betyder att jag måste lägga en papperansökan på brevlådan - och eftersom valet är minde än 3 veckor bort, så kikar jag intr på att allt hinner hända i tid och att postsystemet inte tappar bort några viktiga papper..!
 
Var ju på student igår. Två små barn, under fem år, frågade vem jag var. Förklarade hur jag passar in släkten (gift med studentens kusin).
Det ena barnet tittade skeptiskt på mig och sa
"Betyder det att ni delar baciller?"

Bästa definition på att vara gift med någon :laugh:
 
Var ju på student igår. Två små barn, under fem år, frågade vem jag var. Förklarade hur jag passar in släkten (gift med studentens kusin).
Det ena barnet tittade skeptiskt på mig och sa
"Betyder det att ni delar baciller?"

Bästa definition på att vara gift med någon :laugh:
:rofl::rofl::rofl:
Den måste jag spara!
 
Tycker det är väl tidigt! Känns som plåten bara blir allt sämre. Ju nyare bilar, desto tidigare rost....
Ja, förmodligen är det någon som varit emot och gjort en repa eller nåt i lacken.. Fläcken fanns inte där för bara nån vecka sen (vi hade en bild på bilen, utan rost).

Riktigt surt är det i vilket fall
 
Tack för svar! Vi är nog i ungefär samma läge! Jag har också foten lindad och jag har en egen laser så lasrar varje dag. Skönt att höra ändå att det ju faktiskt tar så lång tid, och att det inte bara är jag som har problem. Är väl jag som är otålig mest, men är ganska less på att tömköra nu. 😂 Jag hoppas att det ska bli snabbt bättre för dig med!

Så pass, ska ju förbättra läkningen! :) men tror nog att du kanske överanstränger foten ? Jag har inte tömkört med min fot; så pass mycket har jag inte rört mig ännu. Ja alltså en rejäl stukning kan ta månader tydligen så det är tålamod som gäller! Krya på foten 🤗
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 661
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 725
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp