Speciellt nÀr man bara haft bilen ett halvÄrVisst blir man deppig av rost
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Speciellt nÀr man bara haft bilen ett halvÄrVisst blir man deppig av rost
Speciellt nÀr man bara haft bilen ett halvÄr
Fast den Àr vÀl inte sprillans ny?Speciellt nÀr man bara haft bilen ett halvÄr
Hur lyckas du rida med stukad fot? Jag stukade min rejÀlt för snart tvÄ veckor sedan. Jag kan Äka hÀst, eller rida lite hjÀlpligt, men det gör ont och fungerar dÄligt om man jÀmför med att gÄ. Eftersom jag har 7 hÀstar som behöver ridas sÄ Àr jag lite frustrerad!Provade att rida ut en svÀng i skritt och lite galopp med min stukade fot; hÀrligt .
Hemma slÀngde jag ihop vardagsbiff, klyftpotatis, sallad och rödvinssÄs (bean Àr "fusk" men sÄ god) medan vi sÄg finalen av Sveriges MÀsterkock VIP frÄn i onsdags och soffhÀng med honkatten . Medan sambon var ivÀg hos sin storebrorsa passade jag pÄ att tappa upp ett skönt bad hÀrlig fredag med andra ord .
Hur lyckas du rida med stukad fot? Jag stukade min rejÀlt för snart tvÄ veckor sedan. Jag kan Äka hÀst, eller rida lite hjÀlpligt, men det gör ont och fungerar dÄligt om man jÀmför med att gÄ. Eftersom jag har 7 hÀstar som behöver ridas sÄ Àr jag lite frustrerad!
Nej, ca tio Är gammal. Men den var rostfri nÀr vi köpte den.Fast den Àr vÀl inte sprillans ny?
Tack för svar! Vi Ă€r nog i ungefĂ€r samma lĂ€ge! Jag har ocksĂ„ foten lindad och jag har en egen laser sĂ„ lasrar varje dag. Skönt att höra Ă€ndĂ„ att det ju faktiskt tar sĂ„ lĂ„ng tid, och att det inte bara Ă€r jag som har problem. Ăr vĂ€l jag som Ă€r otĂ„lig mest, men Ă€r ganska less pĂ„ att tömköra nu. Jag hoppas att det ska bli snabbt bĂ€ttre för dig med!Till att börja med har jag en (7 lĂ„ter besvĂ€rligt med den begrĂ€nsningen ja! Det förstĂ„r jag) och jag har passat pĂ„ att första veckan ta lite hjĂ€lp med ridningen; provade först att smĂ„skutta 8 dagar efter stukningen men dĂ„ red jag utan stigbyglarna i övrigt, gjorde mycket det idag med. Har ridit tvĂ„ tillfĂ€llen pĂ„ snart 14 dagar sedan stukningen. Stukade ocksĂ„ rejĂ€lt; vet inte graden dĂ„ jag bara var i kontakt med 1177 men rejĂ€lt blev det oavsett. SmĂ„haltar i gĂ„ngen Ă€nnu. Dock 5 dagar efter skadan hade jag ute som planerat min hĂ€stmassör som Ă€ven Ă€r utbildad och jobbar med humansidan sĂ„ passade pĂ„ att ta lite medicinsk laser vilket nog med gjort det till det bĂ€ttre .
Jag ser Àven till att vara lindad om dagarna fortfarande för att ge stöd.
Smart skall jag göra i fortsÀttningen oavsett vÀder. FrÄga dottern om orientera i hÀllregn i 30 minuter +10grader och sedan 5 timmar pÄ skara sommarland det var kallt.Gör mig klar för att Äka och vara tÀvlingsfunktionÀr under dagen. HÄller tummarna för uppehÄll och ok vÀder, men har preppat med vinterjacka och termobyxor i bilen
Ja jag kÀnner att vafan, jag tÀnker inte frysa nu nÀr jag ska sitta ute hela dagen. Never!Smart skall jag göra i fortsÀttningen oavsett vÀder. FrÄga dottern om orientera i hÀllregn i 30 minuter +10grader och sedan 5 timmar pÄ skara sommarland det var kallt.
Jag packar alltid med massor av klÀder, vÀdret kan fort bli sÀmre och det blir inte kul om man mÄste frysa!Ja jag kÀnner att vafan, jag tÀnker inte frysa nu nÀr jag ska sitta ute hela dagen. Never!