Varit på Härnösand Konsthall, bland annat sett Henrik Samuelssons riktigt bra målningar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow!!!Varit på Härnösand Konsthall, bland annat sett Henrik Samuelssons riktigt bra målningar.
Visa bifogad fil 147338
Eller hur! Blev förvånad över att det var så bra måleri.Wow!!!
Det har jag med råkat ut för. Helt idiotiskt dåligt gjort tycker jag.Fick just ett samtal där en robotröst sa, på engelska, att det har varit brottslig aktivitet på mitt id-kort. Tryck 1. Jamenvisst. Det jag funderar över är hur de visste att jag just beställt ett nytt id-kort
Sitter i telefonkö till polisen
Det har jag med råkat ut för. Helt idiotiskt dåligt gjort tycker jag.
Jag är samma, jag är bättre på att hålla ordning och reda på jobbet än hemmaInsåg att jag inte fixat med saker som borde blivit gjorda tidigare. Totalt passerat deadline. Nu fick det bli en paniklösning och det kommer ordna sig ändå, men fy sådan ångest jag fick. Det är inte första gången jag helt missar att göra sådant som ska göras "sedan". Ska försöka klura ut varför det fungerar så mycket bättre för mig på jobb jämfört med privat. Kan jag på något vis kopiera hur jag fungerar på jobbet när jag är hemma, då skulle nog mycket bli bättre. Gissar att det har lite att göra med att jobbet är betydligt mer begränsat och rutinstyrt, tyvärr. Fy så less jag är på mig själv just nu.