Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min klagar också pga medicineringen, tror jag. För säkerhets skull har jag gett den en bit tårta, har sallad i kylen, massor med körsbär och en glass. Vad gör man inte för lite magont och jag måste hålla mig vaken inatt,Min mage mår inte bra.
Men hjälp, varför så arg? Det var ju bara omtanke.Men nu får väl sluta!!! Jag la upp det för att ta ett kort. Det låg där två minuter och jag stod ju där.
Min mage mår inte bra.
Är det springdag så är det. Slutar 17:30 så efter jobbet är inget alternativ.
5.5 km gjorda iaf och nu blir det kaffe och frukost innan det blir näst sista dagen med klassen.
Nej det är en nervärderande kommentar.Men hjälp, varför så arg? Det var ju bara omtanke.
Den dagen var det för att jag jobbade till tidigast 17:30 och jag är kvällstrött och dessutom sliten efter nästan 10 timmars jobb.Varför är det inte ett alternativ att springa efter jobbet? På vintern förstår jag, med tanke på mörker, men såhär års?
Det där låter lite som vattenburen camping. Segling kan förstås vara olika saker. Med olika mått av bekvämlighet. För oss som familj måste seglingen vara betydligt bekvämare än så där för att man ska stå ut. Vi väljer ofta sträckor som innebär att övriga familjemedlemmar kan ligga och lata sig långa stunder i solen medans skepparen styr. Och båten har mjuka madrasser, TV, varmvatten, toa, värmare och en ordenlig gasolspis med ugn. Och kyl så klart. Ingen vill ha ljummet rosévin.Jag uppväxt med somrarna i ytterskärgården. Vi hade en liten motorbåt som vi puttrade runt med, pimplade strömming, metade, la ut nät. Jag älskar havet, klippor, båt och ja.. till och med fiskmåsarna ibland.
Jag kan ju erkänna att det finns en charm att få vind i segel när solen ligger på. Men det är ju ett konstant arbete att få den där båten framåt. Jag vill bara sitta och njuta men NEJ, här ska jobbas! Sen när man väl jobbat flera timmar, då ska man spendera kvällen på en iskall klippa och laga mat i ett stormkök och bli uppäten av mygg. Diska med nån bunke. Sova på en träsoffa. Upprepa sen dag två osv. Vi gjorde det ett gäng år innan barnen kom pga gillade ändå sällskapet men nu vill de alltså göra samma sak med ett gäng småungar? Alltså både segling och småbarn är logistiska helveten BESPARA MIG KOMBINATIONEN.
Ha en fin avslutning!Vansinnigt trött, vi har inlett sommarlovet med sjukt barn. Hög feber och kräks. Tycker så vansinnigt synd om honom! Själv har jag sovit typ 2h upphackad sömn… Min mamma är sedan tidigare inplanerad som barnvakt idag så jag kan iaf åka till jobbet och ha sommaravslutning.
Den dagen var det för att jag jobbade till tidigast 17:30 och jag är kvällstrött och dessutom sliten efter nästan 10 timmars jobb.
Det var snarare ett mycket otrevligt svar!Nej det är en nervärderande kommentar.
Jag är inte arg men jag säger vad jag tycker!
Du ska inte skämmas. Ta åt dig av berömmet som med all säkerhet är befogat. Bra jobbat!Fått ett superfint mail från projektledaren för ombyggnaden på jobbet som överöser mig med beröm, med både rektor och chef som cc.
Oftast skäms jag när jag får beröm, men inte denna gång av någon anledning
Jag har verkligen kämpat nu i några månader, och det har inte varit lätt alla gånger. I dag är sista dagen, sedan kan jag verkligen klappa mig på axeln. Det är lite kvar att göra, och om jag verkligen drar igång grabbarna ordentligt kanske vi hinner ta en lite längre lunch i dag för att fira att kaoset är slut.