Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har bara i lika delar rabarber som syltsocker och låter koka i 10 min. Hade tänkt göra med kardemumma och vaniljstång i, men kände mig inte så äventyrlig idag. 😅
Ursäkta en noob, men lika delar som i liter eller hekto? :o

Jag vill också göra något gott av rabarberna, jag var ute idag och klippte gräs runt dom och bladen är över 1 m i diam. O_o Det växer galet nu!
 
Konferensdag nummer 2, man börjar bli lite mör, men intressant eftermiddag, föreläsning om PDV och hur man kan förebygga. I höst blir det del två med mer praktiska övningar. I morgon eget arbete och jag ska hänga vid kopiatorn och fixa allt som ska in efter NP.
 
Väntar på min Kebabrulle, sen blir det soffläge efter att ha lagat bilen lite till. Så nu kommer den rulla in på ombesiktning på lördag så får jag återgå mer därifrån. Gul motorlampa är ingen lätt nöt att knäcka trots felkod :grin: :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 656
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 725
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp