Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbar du på mitt jobb? 😁

pXMcOkw.jpeg
Nä men kanske min elaka tvilling? :rofl:
 
Reflekterar över hur fotografier väcker känslor hos oss. Jag tog bilder på min systers student igår med systemkameran, och blev lite tagen över hur mycket bilderna väckte hos de som var där. Fotograferade även alla barnen i storfamiljen, redigerade lite och skickade över igår kväll. Samma där. Nu sitter jag och gör ett nyhetsbrev för jobbet och kom över ett förbaskat bra porträttfoto på vår chef. Det lyfte hela brevet.

Nu måste jag köpa ett nytt objektiv. Det här är ju jättekul!
 
Svälj stoltheten och tänk att förhoppningsvis var det andra som använder spisen som förvaringsplats, det är alltså inte alls ovanligt med tanke på bränderna som sker, och som läste inlägget och fick sig en tankeställare istället.
Som sagt du får tycka vad du vill.
 
Varit på utspring för sambons lillasyster, höll mig från att storböla!
Så fint :heart

Det betyder nu att finklänningen är framme, och ikväll vankas god mat, tårta och bubbel.
Studentskiva är inte så dumt ändå :D

Sämre nyheter för min ryggs del är att det verkar vara ett diskbråck ändå, inte bara en muskelbristning. Gah.
Så TRÖTT.
Mer kaffe.
 
Dramat i mailtråden verkar fortsätta, jag har dock lyckats få svar på min fråga via annan väg.
De börjar nu fråga mig vad jag har för åsikt om diverse saker som drama-diskuteras, men jag låtsas att jag inte ser det tror jag och njuter i stället av att veta att det kommer finnas lite underhållningsläsning till luch. Att de orkar :D
Du kan alltid krydda upp mailtråden med att svara på en helt annan fråga än den som ställs. Om de nu undrar vad du tycker om B så svara att du tycker att C är ett helt galet sätt att göra saken på och alla som gör så borde få löneavdrag. Minst!
 
Reflekterar över hur fotografier väcker känslor hos oss. Jag tog bilder på min systers student igår med systemkameran, och blev lite tagen över hur mycket bilderna väckte hos de som var där. Fotograferade även alla barnen i storfamiljen, redigerade lite och skickade över igår kväll. Samma där. Nu sitter jag och gör ett nyhetsbrev för jobbet och kom över ett förbaskat bra porträttfoto på vår chef. Det lyfte hela brevet.

Nu måste jag köpa ett nytt objektiv. Det här är ju jättekul!

Jag jobbar som fotograf så håller med om att fotografera är skitkul :D Men min pappa var väldigt intresserad av foto när jag var liten, vilket innebär att jag har väldigt många fina foton från den tiden, vilket är så himla kul nu när jag är äldre!
 
Lunchade ”ute” med kollegor och hade en bra möte med assistentkollegorna och vår chef efteråt.
Nu är jag på väg hem och ska dra på mig träningskläderna. Har varit så sjukt opeppad de senaste veckorna men det är bara att bita ihop.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 656
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 763
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 725
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp