Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är galet söta! Vi mötte två när vi var ute med hästarna. De var så nyfikna och gick ända fram till oss! Ena hästen blev livrädd men inte ungarna.Såg - till min förvåning - ett par grävlingsungar idag. Den ena blev (tack och lov) väldigt förskräckt av bilen när jag kom körande, så den hejdade sig i vägkanten. Grusväg och jag kör inte fort . Sedan när jag tittade i backspegeln såg jag TVÅ grävlingsungar som knatade över vägen. Så söta !
Funderar på om jag glömde en sak på jobbet... Orkar inte åka tillbaka, men kanske måste det ändå Och så hittade jag ingen svensk matyoghurt på Ica. Kanske inte ens finns?
Menar du turkisk yoghurt? Det finns, Arla har
Edit: Sedan blir det något liknande om en låter yoghurt eller fil rinna av i ett kaffefilter, personligen tycker jag det blir godast.
Ja, turkisk eller grekisk eller något sådant antar jag Jag och sambon lagade mat från hemkörd matkasse tidigare och i favoritreceptet stod det bara "matyoghurt".Menar du turkisk yoghurt? Det finns, Arla har
Edit: Sedan blir det något liknande om en låter yoghurt eller fil rinna av i ett kaffefilter, personligen tycker jag det blir godast.
Usch ja, det är HEMSKT obehagligt med elstöt !!!Passade på försiktigt med foten att rensa bort sly vid staketet mot vägen; dels vill jag inte hästarna börjar äta det som är olämpligt när de tycker gräset tryter och dels inte att det ska leda bort ström. Än ingen risk tydligen då jag fick mig en kyss och det var ingen skön smäll när jag höll i blött sly med vänster armen- avskyr att få stöt från elstaket, tycker det är obehagligt!
Arla skånemejerier har tex. Häromkring vet jag att några gårdsbutiker har.Ja, turkisk eller grekisk eller något sådant antar jag Jag och sambon lagade mat från hemkörd matkasse tidigare och i favoritreceptet stod det bara "matyoghurt".
Låter som ett intressant knep att använda vanlig yoghurt som man låter rinna av. Får sno ett kaffefilter från morsan och testa! Ju mer jag jobbar i butik, desto mer kräsen blir jag med vad jag själv köper när det gäller ursprungsland och vilka märken man köper av osv...
Det låter som att jag helt enkelt får kolla i andra butiker än den jag var i igår Helt hopplöst sortiment där när det gäller vissa produkter. De hade tex ingen vanlig bulgur som inte var Icas egna...Arla skånemejerier har tex. Häromkring vet jag att några gårdsbutiker har.
Det är jättefint!Känner mig fortfarande överväldigad.
Skulle ha joggat i morse men ställde om klockan och tar det i eftermiddag.
Fyra arbetsdagar till semester.
Visa bifogad fil 147260