Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens vandring blev 7,5 km runt Millersten.
Det kanske inte låter så imponerande men för en 55-åring som haft MS i minst 25 år och var tvungen att gå med käpp en period för ett par år sen är det inte så illa :)
1000006509.jpg
 
Sjukt intensiv dag på jobbet igår, så skönt att jobba hemifrån idag. Fick pratat ut lite om det jobbiga med favoritkollegan, och pratat strunt med andra kollegor ❤️
Lite synd bara för jag hade tänkt åka och träna lite på lunchen, men när jag kom fram till klubben började det åska 👎 så fick åka hem igen. Lite snopet.
 
Huvudvärk hela dagen trots massor av Naproxen. Funderar på om det var lång dag på jobbet igår som triggade det även om dagen i sig var ganska långsam, dock många timmar i bil. Fick hantera en liten ”kris” som inte var en kris och sen lämnade jag ifrån mig en bunt uppdrag till andra 😎
 
arrrrrg! ska på firmafest på fredag, och jag är för feg för att åka dit klädd som jag vill vara klädd.
Finns det någon kompromiss du kan göra så att du känner dig bekväm både med att du uttrycker dig och klär dig ”som du vill” men utan att bli obekväm av samma anledning?
Vad är det du helst hade varit bekväm med att ha på dig?

Sen tycker jag så klart du ska ha på dig precis vad du vill, men kan känna igen mig i att bli lite ambivalent och osäker när det gäller kläder (även om det bottnar i andra skäl för mig så klart) :)
 
Finns det någon kompromiss du kan göra så att du känner dig bekväm både med att du uttrycker dig och klär dig ”som du vill” men utan att bli obekväm av samma anledning?
Vad är det du helst hade varit bekväm med att ha på dig?

Sen tycker jag så klart du ska ha på dig precis vad du vill, men kan känna igen mig i att bli lite ambivalent och osäker när det gäller kläder (även om det bottnar i andra skäl för mig så klart) :)
Det är resnan dit och tillbaka som blir problemet. inte vara där.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 656
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 721
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp