Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De skickade ju först när saneringen var klar?CSN ändrar väl inte belopp mitt i året? Det görs väl i januari?
De tar en stor bit av den summan jag betalade i saneringCSN tar väl knappast så mycket varje månad att du hamnar på existensminimum. Nu är du nog ute och cyklar.
Vi får fira tillsammans på fredag!I dag ar det tre dagar kvar innan sommarlov
Finns det någon kompromiss du kan göra så att du känner dig bekväm både med att du uttrycker dig och klär dig ”som du vill” men utan att bli obekväm av samma anledning?arrrrrg! ska på firmafest på fredag, och jag är för feg för att åka dit klädd som jag vill vara klädd.
Det är resnan dit och tillbaka som blir problemet. inte vara där.Finns det någon kompromiss du kan göra så att du känner dig bekväm både med att du uttrycker dig och klär dig ”som du vill” men utan att bli obekväm av samma anledning?
Vad är det du helst hade varit bekväm med att ha på dig?
Sen tycker jag så klart du ska ha på dig precis vad du vill, men kan känna igen mig i att bli lite ambivalent och osäker när det gäller kläder (även om det bottnar i andra skäl för mig så klart)
Fast igengäld så fick du ett arbete pga CSN så se det positivt istället. Hoppas verkligen att allt ordnar upp sig för dig nu.De tar en stor bit av den summan jag betalade i sanering
Taxi eller ta med dig ombyte?Det är resnan dit och tillbaka som blir problemet. inte vara där.