Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så dramatiskt fint här i EM/kväll! 😍
IMG_6546.jpeg
 
Jag får kontakta de jag köpte hörlurarna ifrån och se om jag kan byta (han hade en himla massa). Hörlurarna jag beställt kommer inte förrän den 18 och jag är numera beroende av att ha musik i öronen.
 
Jag tänkte vara ambitiös ikväll och släpade fram hästens dressyrutrustning och hade tänkt rida robothästen med. Men var trött och fick lite stressanfall typ. Så jag tänkte "fuck it!" och så fick häst bara grimma på sig och så gick vi upp tillridhuset och larvade runt utan utrustning och bara var i flowet. Så härligt att bara improvisera och se vad han och jag landar i att träna för små saker när man gör så. Blev ett mysigt och kul pass som sen avslutades med några läggningar(i grimma dock). Det gav verkligen energi! :heart
Lille älskade sprattelfot! 😍
Tinosprattelfot.PNG
 
Inte för å va den men dör inte det "alltid" höns typ?! När mormor och morfar hade höns var det någon gång då och då en gammal höna dog. Morfar med sin humor sa alltid då "det har varit ett dödsfall inatt" "jaha en höna? " brukade jag jämt svara 😅. Inget kul såklart, hoppas inte pojken blir allt för ledsen 😔❤️
Jo lite så är det ju, men för mig är det ju lika sorgligt varje gång ändå. 😔
 
Undrar vad den här semesterdagen vill bjuda på!

Gårdagen tillbringades på Skansen tillsammans med två av våra host barn!
19 och 15. Det var supermysigt även om man går på nålar då den ena har GAD och en aspergerdiagnos. Den andra social fobi.

Så glad över att vi hade en mysig stund då jag äntligen har lärt mig att backa, lyssna in och låta deras mående styra.
 

Bifogade filer

  • IMG_4305.jpeg
    IMG_4305.jpeg
    301,1 KB · Visningar: 43
Hade en usel dag igår, tänkte att det bästa kanske bara var att lägga sig och sova, så jag la mig tidigt och somnade ändå förvånansvärt fort. Men den usla känslan är kvar idag och jag är inte ens lite pepp på den här dagen :( Om någon timme ska det börja regna. Kanske skulle jag vara klok och ge mig ut på långpromenad nu för att ha det avklarat innan dess, för ikväll efter jobbet hinns det inte riktigt med. Helst vill jag bara lägga mig och sova igen och skita i allt, men ja, det går ju inte riktigt av alla möjliga anledningar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 656
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 759
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 721
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp