Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte för att vara sån, men här inte @Sonic76 ekonomi diskuterats tillräckligt i en massa trådar?
Låter mest som det är ett glapp i lampan?Sådär, har bytt batteri på min solcellslampa. Vi får se om det var batteriet som var problemet eftersom den blinkade av och på beroende på hur jag höll i den. Så jag har inte stora förhoppningar. Irriterande att de går sönder efter något år. Enligt info från företaget ska de fungera i flera år om man byter batteri.
Imorgon ska jag till Farsta med syster och beställa nytt id-kort. Sedan in till stan för att hämta plånboken med mitt gamla id, spärrade kontokort och sl kort.
Sen länge? Sista inbetalningen i maj ?klar sedan länge
Låter mest som det är ett glapp i lampan?
Tejpa den i ett läge, när den lyser som den ska? Eltejp, silvertejp?Yep! Det är precis vad jag misstänker. Men hittar inte glappet, det är liksom bara en smal plasttråd som går in till batteriet så jag vet inte riktigt hur jag ska fixa glappet. Har iaf bytt det, men har som sagt extremt låga förväntningar. Och fortsätter det att glappa kanske jag får slänga vilket suger.
Tejpa den i ett läge, när den lyser som den ska? Eltejp, silvertejp?
CSN tar väl knappast så mycket varje månad att du hamnar på existensminimum. Nu är du nog ute och cyklar.Ja fast csn tar den delen just nu.
Så hoppas på att de sänker beloppet till nästa år, annars får jag bo i tält
Tält på en lärarlön?CSN tar väl knappast så mycket varje månad att du hamnar på existensminimum. Nu är du nog ute och cyklar.
Ja fast csn tar den delen just nu.
Så hoppas på att de sänker beloppet till nästa år, annars får jag bo i tält
Tandläkare och läkarvård kan du börja spara undan en viss summa till varje månad så att det räknas in i din budget. Sätt av tex 300:-/månaden till ”hälsa” eller dylikt. Där kan optiker/glasögon också räknas in.Tandläkare, läkarvård, dödsfall mm
Finns mycket som diskuterats här tidigare som egentligen kanske borde ha en egen tråd…Inte för att vara sån, men här inte @Sonic76 ekonomi diskuterats tillräckligt i en massa trådar?
Eller inte alls?Finns mycket som diskuterats här tidigare som egentligen kanske borde ha en egen tråd…
Nej tack.Jag kan prata om Megara