Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
VAR kan jag se Great British sewing bee?
Hur kan jag ha missat det programmet?! Måste se! Men jag hittar ingenstans att streama..
 
FAAAN jävla skit. Kursen är ju betygsatt; jag har inte kunnat bli klar pga den jävla vismaonlinesidan strular!!! Kul att bli straffad för en stor internetsida inte fungerar. Tack tack. Jag VILL givetvis och behöver bli godkänd för att påbörja nästa kurs med studiemedel. Blir inte roligt annars! Tack. Väldigt bra. Verkligen.
 
FAAAN jävla skit. Kursen är ju betygsatt; jag har inte kunnat bli klar pga den jävla vismaonlinesidan strular!!! Kul att bli straffad för en stor internetsida inte fungerar. Tack tack. Jag VILL givetvis och behöver bli godkänd för att påbörja nästa kurs med studiemedel. Blir inte roligt annars! Tack. Väldigt bra. Verkligen.
Men det måste väl ha drabbat hela klassen?
 
Men det måste väl ha drabbat hela klassen?

Man tycker det (vet dock inte hur många som läste nu- det är ju på distans). Det jag vet är att det är sjukt frustrerande att jag börjat korrigera och så kan jag inte spara förändringen för den knappen är spårlöst borta, för att sedan finnas igen. Skitmysko!
 
Man tycker det (vet dock inte hur många som läste nu- det är ju på distans). Det jag vet är att det är sjukt frustrerande att jag börjat korrigera och så kan jag inte spara förändringen för den knappen är spårlöst borta, för att sedan finnas igen. Skitmysko!
Har du kollat med läraren? Med Visma? Mamma bokför med program från Visma och hon har bara gott att säga om deras support :) .
 
Klockan ar ohemult tidig men efter i dag ar det bara 3 dagar till jag maste ga upp sa tidigt. :D Jag har i alla fall hittat var jag kan titta pa "Great British Sewing Bee" sa nar sommarlovet ar har har jag nagot att agna mig at medan jag rensar av min syhorna sa jag kommer fram till mina symaskiner.:up:
 
Igår hörde jag från ovanvåningen hur sambon pratade med någon och trodde grannen kom förbi. Men det var någon främmande man som sålde fisk och skaldjur. Vi bor alltså ute på landet. Inte direkt vanligt med försäljare öht.
Och jisses vilka ENORMA kammusslor och gambas han köpte! 😍
Sambon har alltså rätt stora händer. Kammusslorna är som hockeypuckar typ.
611A63AE-16CE-46BD-8393-7CBAA41B945D.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 656
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 758
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 988
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 721
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp