Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror det är BBC Nordic som visar det?VAR kan jag se Great British sewing bee?
Hur kan jag ha missat det programmet?! Måste se! Men jag hittar ingenstans att streama..
Får kolla, tack för tipset!Tror det är BBC Nordic som visar det?
Men det måste väl ha drabbat hela klassen?FAAAN jävla skit. Kursen är ju betygsatt; jag har inte kunnat bli klar pga den jävla vismaonlinesidan strular!!! Kul att bli straffad för en stor internetsida inte fungerar. Tack tack. Jag VILL givetvis och behöver bli godkänd för att påbörja nästa kurs med studiemedel. Blir inte roligt annars! Tack. Väldigt bra. Verkligen.
Men det måste väl ha drabbat hela klassen?
Har du kollat med läraren? Med Visma? Mamma bokför med program från Visma och hon har bara gott att säga om deras support .Man tycker det (vet dock inte hur många som läste nu- det är ju på distans). Det jag vet är att det är sjukt frustrerande att jag börjat korrigera och så kan jag inte spara förändringen för den knappen är spårlöst borta, för att sedan finnas igen. Skitmysko!
Har du kollat med läraren? Med Visma? Mamma bokför med program från Visma och hon har bara gott att säga om deras support .
VAR kan jag se Great British sewing bee?
Hur kan jag ha missat det programmet?! Måste se! Men jag hittar ingenstans att streama..