Efter nästan fem timmar sömn är det dags att gå upp. Hoppas på ännu en lugn natt. (Så jag hinner se på massa friidrott )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@sthuKlockan ar ohemult tidig men efter i dag ar det bara 3 dagar till jag maste ga upp sa tidigt. Jag har i alla fall hittat var jag kan titta pa "Great British Sewing Bee" sa nar sommarlovet ar har har jag nagot att agna mig at medan jag rensar av min syhorna sa jag kommer fram till mina symaskiner.
Finns det ingen budgetrådgivare på KFM/kommunen som kan hjälpa dig? Knepet är budget, budget, budget - alltid.Ekonomin är fan inge kul just nu..
Måste bli en ändring
Jag har en budgetFinns det ingen budgetrådgivare på KFM/kommunen som kan hjälpa dig? Knepet är budget, budget, budget - alltid.
Får du full lön nu? Alltså, är löneutmätningen klar?Jag har en budget
Men så händer saker som inte ryms inom budget.
Jag skriver ner allt månadsvis i Excel.
Men det blir bättre snart hoppas jag
vad menar du tillkommer som inte ryms inom budget?Jag har en budget
Men så händer saker som inte ryms inom budget.
Jag skriver ner allt månadsvis i Excel.
Men det blir bättre snart hoppas jag
Ja fast csn tar den delen just nu.Får du full lön nu? Alltså, är löneutmätningen klar?
Tandläkare, läkarvård, dödsfall mmvad menar du tillkommer som inte ryms inom budget?
@sthu
Pa liknande tema finns ocksa "Great British Pottery Throwdown", om man tycker om blyga britter som sysslar med hantverk
CSN går att sänka tillfälligt om du har låg inkomst, jag sänkte inbetalningen med nästan en tusenlapp nu när jag är sjukskriven.Ja fast csn tar den delen just nu.
Så hoppas på att de sänker beloppet till nästa år, annars får jag bo i tält
klar sedan längeFår du full lön nu? Alltså, är löneutmätningen klar?
Bufferten du kunnat bygga under tiden med full lärarlön då?Tandläkare, läkarvård, dödsfall mm