Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klockan ar ohemult tidig men efter i dag ar det bara 3 dagar till jag maste ga upp sa tidigt. :D Jag har i alla fall hittat var jag kan titta pa "Great British Sewing Bee" sa nar sommarlovet ar har har jag nagot att agna mig at medan jag rensar av min syhorna sa jag kommer fram till mina symaskiner.:up:
@sthu
Pa liknande tema finns ocksa "Great British Pottery Throwdown", om man tycker om blyga britter som sysslar med hantverk
 
@sthu
Pa liknande tema finns ocksa "Great British Pottery Throwdown", om man tycker om blyga britter som sysslar med hantverk

Ja! Jag har redan rekommenderat det, det finns ju också Handmade: Britain's Best Woodworkers. I USA finns det Blown Away (glasblåsare), Forged in Fire (vapensmeder). Det finns också en kanadensisk version av Pottery Throwdown.

Och som @bettysmatte tipsade om, en där de bygger miniatyrer för ett dockhus.
 
”Råkade” köpa garn idag (för jag har ju inget sedan innan… 🙄) och har påbörjat en tröja till sonen.

Haft skolavslutning på jobbet idag, känns konstigt ändå. Imorgon skolavslutning för sonen och sedan två dagar kvar att jobba innan jag checkar ut ända fram till Augusti. 😍
 
Ja fast csn tar den delen just nu.
Så hoppas på att de sänker beloppet till nästa år, annars får jag bo i tält
CSN går att sänka tillfälligt om du har låg inkomst, jag sänkte inbetalningen med nästan en tusenlapp nu när jag är sjukskriven.
Du ska ju betala en rimlig summa tillbaka på lånet, så att det blir så illa att du får bo i tält känns orimligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 656
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 758
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 988
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 721
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp