Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis paddlat från Jonsered till operan. Kunde haft det sämre. :cool:

20240611_200723.jpg
 
CSN tar väl knappast så mycket varje månad att du hamnar på existensminimum. Nu är du nog ute och cyklar.

Tält på en lärarlön?

CSN ändrar väl inte belopp mitt i året? Det görs väl i januari?
Nu får ni ge er, ni behöver inte dra allt en gång till. Ja ni känner er besvikna, helt okej men sen är det bra. Om man inte har CSN inbetalning varje månad kan det kännas som en rejäl smäll om man inte har planerat för det. Ibland måste man få gnälla lite om sin ekonomi trots att man kan har gjort fel tidigare utan att bli påmind om det.
 
I sängen, har snart läst ut nästa Tana French-bok. Började igår 😅
De är så bra!

Imorgon sista ridlektionen för terminen, har inte riktigt kopplat att det kan stämma :crazy:
 
Hittade en höna död nyss, blir så ledsen. 😞 Hoppas verkligen att det inte var sonens höna.. (de är tre nästan identiska hönor, så svårt att avgöra.) Blääää!

Inte för å va den men dör inte det "alltid" höns typ?! När mormor och morfar hade höns var det någon gång då och då en gammal höna dog. Morfar med sin humor sa alltid då "det har varit ett dödsfall inatt" "jaha en höna? " brukade jag jämt svara 😅. Inget kul såklart, hoppas inte pojken blir allt för ledsen 😔❤️
 
En vecka efter den rätt rejäla stukningen och första dagen jag går även ute utan kryckan; inte snabbt men framåt. Men lindat på dagtid får det nog fortsätta vara en period till 😄.
Fick hjälp med pyssel och ridning av pållan och jag masserade hästen så gissa om hon njöt av uppmärksamheten 🥰 och om jag blev ännu mer ridsugen när flickan fick hästen i ett par fina galopper 😍. Härlig kväll I stallet 🥰.

Men nu hög tid att sova 😴
 
Hurra, hittade nyckelsatsen till min lilla skruvdragare som jag letade efter för några dagar sedan när jag letade efter något annat. Jag hade, helt logiskt, lagt den i lådan jag har alla mina skruvar, skruvmejslar och annat, men de ligger tillsammans med datorskruvmejslarna i en annan låda. Jag är 100% säker på att jag letade där. Men tydligen hittade jag den ändå inte.
 
En vecka efter den rätt rejäla stukningen och första dagen jag går även ute utan kryckan; inte snabbt men framåt. Men lindat på dagtid får det nog fortsätta vara en period till 😄.
Fick hjälp med pyssel och ridning av pållan och jag masserade bästa pållan så gissa om hon njöt av uppmärksamheten 🥰 och om jag blev ännu mer ridsugen när flickan fick hästen i ett par fina galopper 😍. Härlig kväll I stallet 🥰.

Men nu hög tid att sova 😴
Hoppas du kan sova gott trots att du inte druckit kaffe! ☺️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 656
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 759
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 721
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp