Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ätit lyxfrukost och handlat lite tilltugg till morgondagen. Ska på bröllop och hänga hos en vän innan för att göra oss i ordning och dricka lite bubbel - det ska bli toppen! Nu ska jag ge katten en liten "spabehandling" (kloklippning och en liten omgång med Furminator - hon fäller verkligen helt sjukt mycket nu!).
 
Sitter och väntar på ett mejl eller samtal angående ett möte på måndag. Behöver åka sex timmar tur och retur för ett 45min möte om det inte kan tas digitalt, så vill gärna ha svar nupåengång så att jag vet om jag behöver köpa tågbiljetter eller ej!
 
Hemma efter läkarbesök. Passade på att åka till Skärholmen på väg hem och köpte ännu mer körsbärstomater. Det är inte särskilt nyttigt att i princip leva på körsbärstomater och körsbär. Men gott är det!
 
Fråga inte mig - jag har ingen aning... :rofl:
Screenshot_20240614_121102_Messages.jpg
 
Tog mig i kragen och har redigerat foton. Hungrig men det är alldeles för tidigt för lunch så tänkte ringa en kund, fylla på mat åt fåglarna och städa lite först.
 
Strosade runt på promenad i förmiddags och mötte förvånansvärt många bekanta som ville prata. Riktigt trevligt, men ja, oväntat. Nu har sambon och jag ätit lunch, jag fixat med akvarierna och sedan satt mig i soffan. Är så otroligt trött utan att veta varför. Ska försöka vila både fysiskt och mentalt. Inte säker på vad jag ska göra bara.

Och nu startade sambon robotdammsugaren. Jag fortsätter tycka att det är världens bästa uppfinning. Så skönt att få hemmet lite mer välstädat utan att behöva anstränga sig ens lite.
 
Jag sitter och är ledsen. Dotterns "lånehund", som hon haft nästan som sin egen i två års tid, somnade in i dag.

Han var en fantastisk hund, så klok och vänlig. Jag är så tacksam för att han kom in i dotterns liv just när hon behövde honom som mest :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 659
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 769
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 725
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp