Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du duschar för att bli sval och inte för att få bort svett så kanske du kan prova ligga/sitta/luta dig mot sån kyldyna för hund. Jag snor våra hundars ibland.Har precis duschat efter att ha varit på promenad med en vän och dennes hund. Mina hundar har redan somnat. Jag är lycklig åt att ha en dusch. Alltså. Jag vet att det inte är bra att duscha för ofta och jag försöker hålla det till ett minimum, men jag är så fruktansvärt värmekänslig Nu passar det bra eftersom jag ändå ska jobba i eftermiddag och vill vara ren och fräsch på jobbet, men lediga dagar känns det dumt att duscha efter varje promenad.
Ska nog göra ett ordentligt försök att köpa mer kläder i linnetyg, och en handväska för att slippa gå med ryggsäck. Det skulle kunna göra sommaren lite skönare. För samtidigt vill jag inte ha vinter och kyla heller. Jag är sådär jobbig att jag vill ha det lagom hela tiden Kanske ska jag passa på att klippa håret ännu lite kortare också...
Slösar mycket vatten när man duschar ofta. Här har kommunen till och med en reklam om att man ska duscha till en schlager, alltså max 3 minuter för att spara på vattnet.Jag maste bara fraga, Vad ar fel med att duscha ofta?
//hastflicka som bott i tropikerna eller okanklimat i manga, manga ar//
Jag står i duschen bra mycket längre än så, men vattnet rinner nog bara i en schlager ungefär. Får prova ta tiden nästa gång!Slösar mycket vatten när man duschar ofta. Här har kommunen till och med en reklam om att man ska duscha till en schlager, alltså max 3 minuter för att spara på vattnet.
Slösar mycket vatten när man duschar ofta. Här har kommunen till och med en reklam om att man ska duscha till en schlager, alltså max 3 minuter för att spara på vattnet.
Jag duschar i princip bara på badhuset numera då jag vattengympar där så ofta. Och där vill jag stå i duschen så kort tid som möjligt.Jag står i duschen bra mycket längre än så, men vattnet rinner nog bara i en schlager ungefär. Får prova ta tiden nästa gång!
Ja, alla prioriterar vi olika saker.okay, nu duschar jag nog inte mycket langre an sa (jag blir latt uttrakad ) men kan daremot duscha tre ganger om dagen om det behovs. Blir jag varm och svettig duschar jag, jag vagrar att ga runt svettig och acklig nar det finns metoder att gora sig ren.
Förstår det!Jag duschar i princip bara på badhuset numera då jag vattengympar där så ofta. Och där vill jag stå i duschen så kort tid som möjligt.
Ta hand om dig!Har klätt av mig rymddräkten. I dag var jag väldigt mycket bättre med pauser och drickaintag och jag känner mig mycket mindre urlakad.
Får bli samma i morgon.
Inser nu att jag senaste 3 veckorna nog bara haft luncrast typ 2-3 gånger. Ska prata med chefen om hur jag ska skriva tiden, om jag kan lägga till på flexen.
Längtar efter att allt ska vara "klart", bara två veckor kvar nu! Fast jag tycker samtidigt att det är kul att det är såhär tokmycket, så länge det finns ett slut.