Det gjorde mina förra också. Jag har kvar batterier, vad har du för sort?
Det har hänt mig en gång när jag glömde laddboxen på jobbet och åkte hem... Då var de förstås totalt obrukbara tills jag kom till jobbet och kunde hämta den. Det hände en annan gång också när jag hade glömt ladda dem. Jag använder dem i jobbet och utan är det svårt att skriva diktat. Den gången tog jag mina hörlurar och kämpade igenom diktaten i alla fall I går tog jag av mig hörlurarna för jag tröttnade på hackandet i diktaten som ibland blir med dem, som dålig koppling mellan dem och datorn, och tog hörlurarna istället. Det var ett akutdiktat så kände att jag inte hade tid att trassla med hörapparaternas fjant just då.
Annars upplever jag att de fungerar bra, har gott om ström på kvällen trots streaming som det ju blir på jobbet så att säga, telefonsamtal osv.
Kan ibland känna att jag skulle behöva fler laddningsmöjligheter och inte bara boxen och en sladd, ett set till hade ju varit bra kanske? Men det är väl bara pga en känsla av att behöva både hängslen och livrem. Annars tycker jag uppladdningsbara fungerar bra.
Behöver man mer ström räcker 10-15 minuters laddning och så har man 2-3 timmars ström igen och det är ju bra!
Jag tycker om dem väldigt också pga de är rätt inställda till mig, nya och mer utvecklade än de jag hade tidigare, och när jag använder dem får jag mindre huvudvärk. De känns inte när de sitter i öronen, de stör inte, märks inte. De gamla märktes ständigt, kliade så jag blev galen och jag fick huvudvärk rätt fort när jag använde dem. Alla sa att jag var tvungen att använda dem hela tiden för att vänja öron och hjärnan, men det fungerade aldrig, dels pga huvudvärken och dels pga klådan. Dessa nya har gjuten propp i titan, som sas tidigare inte skulle fungera till mig utan ge mig samma problem.... och de märks liksom inte, inte mer än att jag alltså HÖR saker bättre.