Två rejäla stolpar?På vår sida har vi bara en rejäl gran, är ju om man skulle ha lina mellan den och en stolpe...Men granen verkar angripen så risken är ju att den inte blir kvar (hoppas dock det men..)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Två rejäla stolpar?På vår sida har vi bara en rejäl gran, är ju om man skulle ha lina mellan den och en stolpe...Men granen verkar angripen så risken är ju att den inte blir kvar (hoppas dock det men..)
Två rejäla stolpar?
Inte jag heller. Förutom den enda gången när jag glömde och fick sanera kylskåpet från köttsaft av kyckling...Jag har nog aldrig tinst något utan något under?
Tänkte detsamma @LadyCovergirl , så ”tyvärr” är det inte alls säkert det är något fel på påsen… (även om jag tycker att i alla fall kycklingpåsar borde vara hela)Är det inte perforering i påsarna som standard?
När de skulle byta ett kabelskåp här så fick jag mail och vykort 1-2 v innan + sms några dagar innan och precis när de bröt strömmen. Lite överdrivet kanske. Hade räckt med 2 sms.Fick meddelande att de kommer stänga av vattnet i kväll/natt. Vattenläcka nånstans i området. Får väl hälla upp nån flaska så vi har.
Jättebra med tjänst att få sms när det händer grejer!
Två stolpar med tvärslå upptill, som två T:n, så kan ni dra flera linor mellan dem.Ja men precis skulle ju annars vara ett alternativ istället
Jag hade aldrig vågat tina kött i kylen utan någon tallrik, tycker alltid det läcker någon vätska!Tänkte detsamma @LadyCovergirl , så ”tyvärr” är det inte alls säkert det är något fel på påsen… (även om jag tycker att i alla fall kycklingpåsar borde vara hela)
Röd som en kräfta.
Varit i solen för länge
Nu övernattning med eleverna
Är ett vrak. I dag opererade de bort tänderna på Sparky.
Det verkade som att allt hade gått super och veterinären behöll henne för observation ett tag innan jag fick hämta. De hade till och med promenerat runt lite med henne.
Kom hem och en timme eller två efter är katten okontaktbar, kan inte stå eller sitta, sväljer inte alls utan både saliv och blod rinner och andas dessutom lite väl långsamt.
Panikade lite innan jag ringde vet som sa att jag skulle komma in direkt.
Rusa in där... väl där är hon hur pigg som helst? Kan stå och gå. Jahapp
Hem igen. Katt superpigg. Får mat, och blir superglad.
Vad skulle hon skrämmas så där för
Tur jag har semester i morgon också för jag hade inte pallat att jobba i morgon.
Haha ja jag glömde solskyddVar försiktig med den
Haha ja jag glömde solskydd