Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hände mig också en gång. Men jag hade faktiskt inte en tanke på att mejla företaget. Jag tänker att ett pyttelitet hål i plasten kan uppstå lite precis när som helst, t.ex. under transport till affären eller till och med på väg hem till mig!
Är det inte perforering i påsarna som standard?Jag tycker att det är oacceptabelt. En sån vara som fryst kyckling bör kunna tas fram för att tina utan att riskera att hälften av kylens varor behöver saneras eller slängas.
Jag har nog aldrig tinst något utan något under? Ställer det frysta i en djup tallrik eller skålJag tycker att det är oacceptabelt. En sån vara som fryst kyckling bör kunna tas fram för att tina utan att riskera att hälften av kylens varor behöver saneras eller slängas.
Torkvinda är svårt! Trassligt och korta trådar. Jag inte gilla.Tips på vad man ska köpa för torkvinda som är robust nog för det här blåshålet med halv jävla storm titt som tätt som sabbar dem? Är ju trevligt att kunna hänga tvätten ute såhär års ju .
Torkvinda är svårt! Trassligt och korta trådar. Jag inte gilla.
Jag är betydligt mer tillfreds med lina (gärna ståltråd) spänd mellan stolpar eller träd. Är den lång så fäster man enstång i linan så den går att spänna uppåt.