Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åt lunch till frukost. Alltså vilken snilleblixt jag fick! Att äta riktig mat på morgonen så jag inte blir hungrig så fort igen. :idea:
Kollade Muren, ska se nåt program som börjar 13:30 men minns inte vad det var för program.
Det luktar mat här, får vädra.

Åt lunch till frukost. Alltså vilken snilleblixt jag fick! Att äta riktig mat på morgonen så jag inte blir hungrig så fort igen. :idea:
Kollade Muren, ska se nåt program som börjar 13:30 men minns inte vad det var för program.
Det luktar mat här, får vädra.
Det gör jag ofta. Gärna lediga dagar eller alltid sista jobbardagen i veckan.

Blev en väldigt härlig skogspromenad under förmiddagen! Mötte massa glada och pratsamma personer, vilket var fint :) Sparven passade på att bada i de flesta diken han såg längs vägen = väldigt nöjd och glad hund!

Sen har jag köpt lite smultronplantor till balkongen :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 391
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 141
Senast: Krålus
·
Hemmet Vi verkar ha fått en ofrivillig musuppfödning här hemma, bara idag har vi fångat två stycken. Jättesöta verkligen, men det är ju inte...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama