Fast man är ju i stallet, eller rider eller äter osvFast du skriver om hästar och ridning?
Att katten bajsar är ju inte vad man gör?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast man är ju i stallet, eller rider eller äter osvFast du skriver om hästar och ridning?
Jag skriver inget om magproblem, om betydligt mycket mindre än vad vi får veta om katten. Men jag slutar helt med det nu.Fast du skriver om hästar och ridning?
Återigen, det här är inget kattforum! Starta en blogg/dagbok om det är allt du kan skriva om. Jag är inte ett dugg intresserad av hennes magåkommor.
Det gör jag ofta. Gärna lediga dagar eller alltid sista jobbardagen i veckan.Åt lunch till frukost. Alltså vilken snilleblixt jag fick! Att äta riktig mat på morgonen så jag inte blir hungrig så fort igen.
Kollade Muren, ska se nåt program som börjar 13:30 men minns inte vad det var för program.
Det luktar mat här, får vädra.
Den heter Vad gör vi. Inte Skiter min katt.Om vi måste ha ämnen av allmänintresse i den här tråden så kommer den bli väldigt kort
Rapportera inlägg du inte tycker passar här då ...Den heter Vad gör vi. Inte Skiter min katt.
Vad säger att jag inte redan gjort det?Rapportera inlägg du inte tycker passar här då ...
Då rapporterar vi allt som rör hundar, hästar, barn', trädgård osv i fortsättningen så kan tråden självdö.Vad säger att jag inte redan gjort det?
Nej, allt som inte vandrar om vad VI gör.Då rapporterar vi allt som rör hundar, hästar, barn', trädgård osv i fortsättningen så kan tråden självdö.
Nej, allt som inte vandrar om vad VI gör.
Skitsamma, jag får ignorera dina inlägg då. Eller så lämnar jag tråden/buke helt precis som andra gör nu.Jag gläds extremt mycket av att Megaras mage äntligen rör sig. Därav den dansande bananen. Det är vad jag har för mig. VGJ. Eftersom jag är en person.
Förstår dig och säger fortsätt skriv!Jag gläds extremt mycket av att Megaras mage äntligen rör sig. Därav den dansande bananen. Det är vad jag har för mig. VGJ. Eftersom jag är en person.
Kom hem efter att ha hämtat ut paket från apoteket på ICA och en runda till Clas Ohlson. Ärligt det är mitt knark.
Hjälp, jag heter MJ och är beroende av Clas Ohlson.
Borde inte vi alla få plats här?Jag skriver inget om magproblem, om betydligt mycket mindre än vad vi får veta om katten. Men jag slutar helt med det nu.