Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har blivit tillsagd om att mina inlägg om hästen inte passade i tråden. Jag lyssnade och slutade skriva om det. Men reglerna gäller visst inte alla.Borde inte vi alla få plats här?
Jag scrollar förbi de inlägg jag inte är intresserad av eller jag har svårt för, det fungerar det också istället för att lämna tråden eller buke.
I ordet "vi" ser jag en glidande skala av allt runt omkring som finns i ens liv. Djur, natur, barn, känslor osv. Att få glida lite på den skalan tycker jag ska kännas ok eftersom det trots allt är del av oss och vad vi änd gör, tänker och hur vi bedriver vårt liv. Att bara skriva:Nej, allt som inte vandrar om vad VI gör.
Trist i så fall, för upplevde inte själv att dina inlägg inte passade i tråden!Jag har blivit tillsagd om att mina inlägg om hästen inte passade i tråden. Jag lyssnade och slutade skriva om det. Men reglerna gäller visst inte alla.
Nej, kanske det, men det ska vara lika för alla.Trist i så fall, för upplevde inte själv att dina inlägg inte passade i tråden!
Avundsjuk på dina kantarellpizzor. Älskar svamp. Finns det i frysdisken?Har varit ute på en runda med spionen , S och hans husse. Himlans varmt ute och spionen ligger här helt tagen av värmen som nästan plötsligt snubblade över oss. Trevlig runda vi inte gått tidigare men som jag absolut tänker vi ska gå igen, både skog och villaområde så att säga. jag bor så till att i området här finns både närheten till naturen och staden och nu njuter jag extra mycket av det!
Drog på mig en klänning, första gången för i år, men det är samma klänning jag alltid faller tillbaka till för den sitter så ledigt och bra. Inte världens vackraste men vad tusan.
Ska strax äta en bit kantarellpizza från det som en gång var Felix, men tills dess dricker jag ett glas iskall cola zero fullproppat med isbitar. Eller- rätt är väl att jag dricker isbitar med lite cola
Nu, bannemig, är det sommarkänsla!
Fast det vet vi ju redan att det inte är.Nej, kanske det, men det ska vara lika för alla.
Jag har blivit tillsagd om att mina inlägg om hästen inte passade i tråden. Jag lyssnade och slutade skriva om det. Men reglerna gäller visst inte alla.
Fast du skriver om hästar och ridning?
Japp, det är Orkkla eller vad de numera heter som gör dem. Grandiosa extra allt med smak av kantarell. Finns tre smaker, sparrisen är också god, men vesuvion har jag inte smakat. Varför slösa pengar på en sådan enkel pizza när man kan köpa kantarellpizzan som jag älskar högt! Den är 300 gram stor och jag äter en halv per måltid. Var tre för 99 kr på ICA när jag storhandlade så köpte tre och har en kvar. Den går åt till två måltider i dag Jag bryter den på mitten när den fortfarande är frusen, sätter in halvan i ugnen och sätter igång ugnen på varmluft 220 grader och när ugnen piper att den uppnått 220 grader är pizzan färdig.Avundsjuk på dina kantarellpizzor. Älskar svamp. Finns det i frysdisken?