Tvätt upphängd och jag är duschad och skrubbad. Kanske dags att äta något matigt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just nu sitter en mycket liten fink i tradet utafor fonstret, rakt ovanfor min Colibri matare. Colibris ar mycket territorial och ett par stycken gor nu sitt basta for att jaga bort den, finken ar nog precis nyklackt och har inte fatt styrsel pa flygningen annu och ser bara allmant forvirrad ut. Det ar onekligen underhallande att titta pa dem.
Det ser ut som om den stackars finken vill ha en kompis och colibrina forstar ingenting och bara vill bli av med den. Det ar bast jag fixar ny colibri mat i dag, det bor jaga bort finkarna sa de sma rackarna far ha sin matare i fred.
Samma här! Min favoritfågel ! Vi hade också när vi bodde i Kalifornien.Jag är så avundsjuk på att du har kollibrier!
Det är de orangea va? Då kan jag leta fram de jag har kvar och skicka till dig om du vill?Nr 13.
Ah, du kan höra lite grann med hörlurar även utan hörapparater. Det får mig att tro att mina hörapparater är kanske kraftfullare än dina (jag är funktionellt sett döv utan dem) och det kan ju förklara att göra dem laddningsbara skulle bara ta slut på strömmen för snabbt.
Rätt inställning och gjutformade proppar är A och O tycker jag!
Jag frågade audionomen om två set då det ena setet skulle nog funka bättre på jobbet men det erbjöds inte, man får bara låna ett par, värt att fråga åtminstone
Alltså vad är det för nummer på den här tråden egentligen?
C=100 X=10 C=100 V=5 I=1
Blir det då 196?
Samma här! Min favoritfågel ! Vi hade också när vi bodde i Kalifornien.
Om/när jag får mina langhanska öar (i stort sett botad från diabetes, bara pyttelite insulin) så blir pannkakor en av de första sakerna jag ska laga.Steker pannkakor