Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Folk "stör" sig på att jag kallar balkongen för balle och jag "stör" mig på att du kallar knäckebröd för hårt brödÄtit middag. Gravad lax med gravlaxsås på delicatess hårt bröd med körsbärstomater och halvfrusna jordgubbar. Yum.
Beror nog mest på att det är en synonÿm till testikelFolk "stör" sig på att jag kallar balkongen för balle och jag "stör" mig på att du kallar knäckebröd för hårt bröd
Det beror på var man kommer ifrån. Synonym skulle jag inte kalla det, slangspråk snarare?Beror nog mest på att det är en synonÿm till testikel
Och för mig betyder det det manliga könetBeror nog mest på att det är en synonÿm till testikel
Samma här , att betyder balkong är väl oftast i Stockholm?Och för mig betyder det det manliga könet
Jag har öppet året om!Första natten med öppet fönster! Vansinnigt skönt med den svala luften på huvudet. Mindre skönt med svullna, klibbiga ögon men men, har tagit mer allergimedicin så det blir väl bättre.
Jag bor inte så långt därifrån.Samma här , att betyder balkong är väl oftast i Stockholm?
Påminn fråga kollegorna när jag börjar bor ju i staden brevid. Är från Väster Götland från början, gissar @ainasoja nått liknande kanske då?Jag bor inte så långt därifrån.