Får jag ledig tid när hjärnan inte är helt bränd så ska jag testa den!Men den är bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får jag ledig tid när hjärnan inte är helt bränd så ska jag testa den!Men den är bra!
Jag skulle inte bli förvånad om det låg sanning i båda!Ja, de brukar lära sig. Jägarförbundet hr grannmarker här omkring.
Största plågan för oss just nu är något djur som bökat upp halva gräsmattan typ. Grannbonden trodde på grävling. Sambo frågade hur man skulle bli kvitt dem bäst. Grannen sa att sambo skulle gå ut och kissa på ställena det är grävt/bökat. Sambo undrade om det var en plan för att lura den dumma 08:an till granne att göra bort sig så grannen kan berätta om det för alla sen. "Och där stod han och kissade den dumma jäkeln.."
På männizkor 2-3 dagar ,på katt??Nu har Megara fått blötmat med laktulos utblandat. Tack och lov har jag en Gustav katt, för att få i henne laktulos i spruta oralt, nope! Då skulle jag behöva droga henne.
Hur lång tid tar det innan man ser någon effekt? Någon som vet?
Ibland behöver man bara få ut gråten.Det är mycket nu av någon anledning. Jag gråter och gråter och gråter... men det är liksom ett abstrakt gråtande. Jag gråter över hunden (som ju är konstaterat frisk, det var liksom poängen), och över mormor och över sjuhundra andra saker som egentligen inte behöver gråtas över och jag vet inte riktigt varför. Mensen ligger inte på schemat heller, och det är till och med varmt ute.
Baaah!
Kanske, men det känns ju rätt onödigt. Och jobbigt.Ibland behöver man bara få ut gråten.
Det är mycket nu av någon anledning. Jag gråter och gråter och gråter... men det är liksom ett abstrakt gråtande. Jag gråter över hunden (som ju är konstaterat frisk, det var liksom poängen), och över mormor och över sjuhundra andra saker som egentligen inte behöver gråtas över och jag vet inte riktigt varför. Mensen ligger inte på schemat heller, och det är till och med varmt ute.
Baaah!
Tänker samma som @parellikusken . Ibland måste känslor ut på något vis. Har jag samlat på mig saker, även inte SÅ stora liksom, så kan det vara skönt att grina även för att man typ ser en sorglig film eller så som inte är ens ens egna känslor man grinar över.Kanske, men det känns ju rätt onödigt. Och jobbigt.
Jo, eventuellt, men det ska då gå genom synenheten först och sedan kommunen och slutligen hyresvärden, där hyresvärden nog är den enklaste att övertala tyvärr. Det beror ju lite på vad synenheten anser att jag behöver för ljus. Här är rätt bra ljus som sådant, men dimbart är här ju tyvärr inte, och det hade ju varit bra för migränen tex. Så jag gissar att det troligen inte går igenom.Så synd du inte har nu. Kan du får anpassat även nu om du ber om det?
jag skulle gärna ha dimbart på precis alla lampor, när jag gör vissa saker så skulle jag behöva mycket ljusare också t ex. Men jag vägrar sätta in max-watt på vad armaturen klarar i t ex badrum.
Kök har jag gjort dimbart, även över matbord och i sovrum.
Dimmer i badrum är kanske något jag borde ta tag i istället för att störa mig i princip varje kväll/natt.
Åhå, mina hörapparater går på batteri, jag finner detta med laddningsbara hörapparater både positivt och negativt. Jag skulle avsky om jag står där mitt på dagen med lågt batteri samtidigt som jag verkligen behöver hörapparaterna! Händer det aldrig dig?Jag ska också kravla ner i bingen nu tänkte jag. Först tandborstning och kissa och sedan släpa med sig vattenflaskan, telefonen, spionen och hörapparaterna så de kan laddas. Hörapparaterna alltså, inte spionen. Han laddar sig själv och behöver absolut INTE extra hjälp där!