Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skönt med sovmorgon tillsammans 😍 minus för det tillfälliga uppvaknandet vid 6-tiden av ett jävla liv av en catfight, jäkla unga kattskrälle som inte fattar när det är nog....!! Jösses vilket vårväder det blev (irriterande med den förbaskade blåsten och solen är härlig men ibland måste man stänga den ute 😅) så tog ut båda katterna och borstade dem då de börjat fälla och i såna här perioder blir man nästan,nästan galen på att katthåren är ÖVERALLT och virvlar runt i luften...Utan dem skulle hemmet vara hårfritt och renare men också så mycket tommare! Älskade djur ❤️.
 
Fika på balkongen ☀️
Unnade mig en kladdkaka :o

Jag unnade mig precis också. Lite….

IMG_7484.jpeg
 
Sitter och vaknar sa har straxt fore 8 pa morgonen. Solen kommer att blanda mig sa jag maste anvanda persiennerna om en liten stund, men det AR trevligt att titta pa en klarbla himmel med ett litet visp av vitt moln i kanten.

Under February blir dagarna 4 minuter langre varje dag. :D Det blir till 28 minuter langre i veckan! 😎 Det gor skillnad! Om en och en halv vecka ungefar sa kommer det att vara ljust nog att se nar jag kor landsvag 6:30 pa morgonen!
 
Var ner i miljörummet med pappers- och plastförpackningar. Det var inte tömt där så containrarna svämmade över. Känner att jag felanmäler saker så ofta så tänker inte göra det nu, de kanske töms på måndag. (Ska tömmas fredagar enligt info).
Ser Rapport och dricker Trocadero. Ska lösa korsord.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 607
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 990
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
540
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp