Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte det här jag hade planerat för idag
IMG_0290.jpeg
 
Alltså köpte nya gardiner då mina nuvarande har blivit blekta av solen… Ville ha exakt samma färg men tänkte att så tur kan jag ju inte ha (även om gardinerna på produktbilden såg lovande ut).
Nu packade jag upp dom 😅
(De nya är till vänster).

IMG_7478.jpeg
 
Ser på Smartare än en femteklassare. Funderar på att äta yoghurt men åt lite chips för en stund sen så har chipssmak kvar i munnen, tror inte det gifter sig så bra med yoghurtssmak. :wtf:
 
Ätit lunch, inte blev det särskilt gott men blev hyfsat mätt i alla fall. Borde göra en massa saker. Ska diska så småningom och hämta ett paket, så mycket mer måste jag inte göra egentligen!
 
Äter yoghurt.
Har ont på baksidan av låren. Varför? Jo igår satt jag på golvet och monterade en skohylla.
Har ont i huvet och nacken också. 🤕
 
Har smärta och brännande känsla från ljumskarna och ner mot anklarna på insidan
Huden är inte direkt röd.
Så vet inte vad det beror på
Kan vara omeprazol så får sluta med det några dagar
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 607
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 990
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
540
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp