Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja den överlever nog. Det är handdukar, de brukar inte vara så känsliga.
Mötte ungdomliga grannen utanför porten. Hen har tydligen blivit dumpad av ngn sedvanlig snubbe med stort S.
Hen bara "hallå vad lyssnade ni på för depp-låtar på din tid".
Också att MIN TID är något slags era i en mkt avlägsen dåtid MEN som den goda granne så tog jag med stackarn in och hällde upp ett glas årgångsvin och drog på denna:
Ja texten har väl inte direkt åldrats väl men minns mkt väl när jag blev dumpad av Micke i mellanstadiet och att han DIREKT blev tillsammans med Zandra med Z. Då gick denna varm vill jag lova
Efter detta blev jag dock stenhård och såg till att vara dumparen av rang Blev mer eller mindre ökänd på den fronten i högstadiet och gymnasiet. Mellanstadiet satte sina spår. Kaoz
Gillade aldrig Karate Kid, men älskar Peter Gabriel.
Ralph Macchio
Mr. Miyagi
*Wax on Wax off*
Lite segt nu på morgonkvisten Bara ca fem timmar kvar
Här bara ca åtta timmar kvar, var tvungen att kolla en gång till om jag eventuellt kunde ha fattat fel eller om jag verkligen ska behöva jobba idag. Eller om det bara var en ond dröm att ha dagjouren. Men nä det stod kvar likadant i schemat. Så nu ut med hästarna och sedan iväg... Känner mig helt orimligt rånad på min lediga helg. Ändå något att vädret verkar vara kasst. Hoppas på noll nygripna idag, nu är väl både arrester och häkten överfulla.
Jag ska sätta mig och sticka lite.seg morgon!
men är på topp humör.
undra om man ska göra något idag.