Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
sov gottDags att ga isang ... Nighty, nighty
Också less på blåsten som dessutom kombineras med regn idag...Har sovit jättedåligt pga vinden som typ blåst genom huset... jag är så less på blåsten!
Här är en till som känner sig rätt sliten efter en lång utdragen förkylning, alternativt två ovanpå varandra. Och i natt måste jag ha sovit konstigt för jag vaknade med ont i axlar, nacke och huvud... Men jag fick gjort en del igår så idag kan jag nog sitta i soffan med bokmanuset, släktforskning, osv. Vädret inbjuder ju inte heller precis till utomhusaktiviteter. Det regnar och byvinden ska kunna närma sig 20 m/s i eftermiddag.Nyss ätit frukost, ska släppa ut hönsen om en stund och sen ska sätta mig och virka en stund och lyssna på ljudbok.
Inga direkta planer för dagen, beroende på hur sonen mår så kanske jag kan kasta in ett par timmars jobb i företaget, annars blir det nog mest bara att drälla runt hemma och plocka lite. Kanske ska bädda rent i sängen och köra en tvättmaskin? Det ju de vara en lagom plan för dagen. #sliten
Ja, jag har tvättmaskin i annat hus. Kan mycket väl lägga i en tvätt vid kvällsrundan och flytta till tumlaren vid hundens morgonkissning.Ja den överlever nog. Det är handdukar, de brukar inte vara så känsliga.
Han fixade kvalitetstid med matte30 sekunder vände jag ryggen åt honom och sen hade jag en lerbadad flodhäst.. Nypanerad liksom..
Tog en evighet att borsta ut allt ur långa, fällande vinterpälsen.
Visa bifogad fil 138256