Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nyss ätit frukost, ska släppa ut hönsen om en stund och sen ska sätta mig och virka en stund och lyssna på ljudbok.
Inga direkta planer för dagen, beroende på hur sonen mår så kanske jag kan kasta in ett par timmars jobb i företaget, annars blir det nog mest bara att drälla runt hemma och plocka lite. Kanske ska bädda rent i sängen och köra en tvättmaskin? Det ju de vara en lagom plan för dagen. #sliten
 
Nyss ätit frukost, ska släppa ut hönsen om en stund och sen ska sätta mig och virka en stund och lyssna på ljudbok.
Inga direkta planer för dagen, beroende på hur sonen mår så kanske jag kan kasta in ett par timmars jobb i företaget, annars blir det nog mest bara att drälla runt hemma och plocka lite. Kanske ska bädda rent i sängen och köra en tvättmaskin? Det ju de vara en lagom plan för dagen. #sliten
Här är en till som känner sig rätt sliten efter en lång utdragen förkylning, alternativt två ovanpå varandra. Och i natt måste jag ha sovit konstigt för jag vaknade med ont i axlar, nacke och huvud... :cautious: Men jag fick gjort en del igår så idag kan jag nog sitta i soffan med bokmanuset, släktforskning, osv. Vädret inbjuder ju inte heller precis till utomhusaktiviteter. Det regnar och byvinden ska kunna närma sig 20 m/s i eftermiddag.
 
Gick och la mig igen en stund och fick besök av Maggan. Vi somnade om båda två, jättemysigt! Det behövdes.
Hade tänkt ta upp jordärtskockor idag och greja lite ute, men det regnar och blåser och är allmänt otrevligt ute. Det får vänta ett tag till.
 
Kollar Nyhetsmorgon, väntar på gymmaskinsinfo som de ska ha (de visade benmaskiner för nån v sen och nu ska de visa maskiner för överkroppen) och sen efter 11 blir det väl GW.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 611
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 990
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
540
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp