Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag borde sova, men det är svårt med alla de mediciner jag fick igår.
Hunden fattar inte att husse är ledig idag, så hon har försökt få oss att gå upp ett par gånger redan. Tillslut gav hon upp och somnade om. Husse sover också som en stock, men jag ligger vaken. 😅

Det är lite konstigt, för på helgerna brukar hunden väldigt sällan få för sig att vi ska upp såhär tidigt. Även om vi ibland lägger oss lika tidigt då som en vanlig vardag. Igår kom vi dessutom i säng lite senare än vanligt. Jag skulle vilja veta vad som pågår i det där skäggets hjärna. :D
 
Tvättat och hängt upp sängkläder. Då kan man inte banga byte på kvällen.

Ångest och allmänt blä. Utan egentlig anledning.
Men nu får vi sparka i gång dagen. Jobb 8-15:30.
 
Soluppgångarna här 😍
IMG_2733.jpeg
 
Katastrof! Min träningsklocka har börjat dumma sig. Sitter och försöker få den att sluta med det men det verkar som förgjort :(
Klockan är 6 år gammal och jag har använt den varje dag, 24/7, sedan jag fick den :p
Kanske är det dags att köpa ny? Men... jag har en känsla av att det nog ska gå att fixa dummigheterna. :angel:
 
Borde planera dagens shopping, gå långpromenad med hundarna och göra mig i ordning för jobbet. Måste ändå säga att det är smidigt att jobba mitt emot en stor mataffär. Hade inte kunnat ha närmare till mataffären utan att jobba i den :p

Blir några extratimmar på jobbet idag, sedan är det nästan en vecka ledigt för mig! Jobbar inte förrän torsdag nästa vecka, och helgen nästa vecka lär bli jätterolig på jobbet av flera anledningar, så det ser jag faktiskt fram emot lite extra mycket.
 
Jo, jag fick ju en monsterdos för att kunna andas och slippa åka in till akuten redan på dagen. Men det känns konstigt i kroppen när hjärtklappning hållit i sig i så många timmar nu. Tror jag fick medicinen runt kl 14. Så här dags tänkte jag att kroppen skulle ha lugnat ner sig en aning.

(Tack för ett generöst erbjudande, men vi kanske bara får bilda en skruttkroppsklubb och utföra en helkroppstransplantation med någon som mår något bättre? :rofl:)
Kan gå med i klubben jag med
 
Ska äta frukost nu
Sedan åka ner till Ica för att panta, innan det blir översvämning på balkongen...
Sedan till rtg ikväll
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 603
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 988
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
538
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp