Jobbade kval övertid ikväll med betald inställelse och restid.
Fint!
Jag gjorde drygt 37 timmar i januari så jag ska inte klaga. Men 2-3 pass per månad är ganska lagom och det vore skönt att bocka av det redan första helgen i februari
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jobbade kval övertid ikväll med betald inställelse och restid.
Själv hann jag bara med 21 förra månaden.Fint!
Jag gjorde drygt 37 timmar i januari så jag ska inte klaga. Men 2-3 pass per månad är ganska lagom och det vore skönt att bocka av det redan första helgen i februari
Det kan jag nästan aldrig på spinngpass.Åkte iväg och provkörde mitt spinningpass jag håller på att sätta ihop. Fick upp pulsen riktigt rejält på sista låten, så där så man inte kommer kunna prata alls
Kan gå med i klubben jag medJo, jag fick ju en monsterdos för att kunna andas och slippa åka in till akuten redan på dagen. Men det känns konstigt i kroppen när hjärtklappning hållit i sig i så många timmar nu. Tror jag fick medicinen runt kl 14. Så här dags tänkte jag att kroppen skulle ha lugnat ner sig en aning.
(Tack för ett generöst erbjudande, men vi kanske bara får bilda en skruttkroppsklubb och utföra en helkroppstransplantation med någon som mår något bättre? )
Såg att de varnade på tvnVMA med misstänkt farligt föremål 1,7 km härifrån. Såg utryckningsfordon på väg dit när vi åkte hem.