En islänning, en riktigt fin en tror jag. Kommer ångra mig sju gånger innan jag åkt dit. Men min själ behöver rida.
Vad kul! . Ja visst mår man gott av det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En islänning, en riktigt fin en tror jag. Kommer ångra mig sju gånger innan jag åkt dit. Men min själ behöver rida.
Vi har rätt kuperad hage och träd som skyddar lite i vissa riktningar.Mina har ligghallen att ta skydd bakom och vinden blåser från rätt håll så träd skyddar en hel del, glad att det inte blåser som i fjällkedjan just nu!
Den blev inte bra. Grät på jobbet, igen. Jävla känslor och oro. Bokade iaf in lunch på lördag med farmor, så det var bra.Igår gjorde (bästa) kollegan som lärde upp mig sin sista dag och det känns så tråkigt att han inte kommer idag. Ska försöka ha en bra dag men allt känns grått. Längtar hem till katterna och är i behov av en kram.
Jag har ägnat hela dagen åt att akutreparera skada till följd av att annan person har låtsasjobbat, och betat av hälften av alla de arbetsuppgifter som personen har haft sedan början av december. Jag har även hunnit med att skälla på personen som är ansvarig för att den låtsasjobbande personen får guidning och vägledning i hur jobbet ska skötas.
Nu funderar jag på om jag ska ägna några timmar åt mitt eget försummade arbete eller om jag ska ta ett glas vin.
Jag har hunnit baka (det gick av rena farten pga rejäl adrenalinhöjning) och besökt tandläkaren också, så en riktigt supereffektiv dag.
Det låter som att prio borde vara ett glas vin!
Och ID-kontrollanten som chippade Guldhästen gnällde på att det var så mycket att rita på henne. Genomgående strimbläs och tre vita fötter.ID-kollat en korsning idag.
Ägaren hade glömt berätta att detär en skäck. Det finns skojigare saker än att rita av skäckar...
Nåväl trevlig ägare, trevlig häst. Och lite pengar in på kontot.
Lillan som är brun har bläs med prickar, vita inslag på ett lår och prickar på sina vita kotor. Tror de fick rita om henne minst tre gånger innan det nästan blev rätt.Och ID-kontrollanten som chippade Guldhästen gnällde på att det var så mycket att rita på henne. Genomgående strimbläs och tre vita fötter.
Blä. Visst är det troligen en reaktion på luftrörsvidgande? Det går över.Blä. Jag har fortfarande hög puls, som blir ännu högre så fort jag rör på mig. Håll gärna tummarna för att det lugnar ner sig snart, så jag slipper åka till sjukan i natt. Jag är skapligt less på mitt måndagsexemplar till kropp.
Jag kom på att min visst har några svarta prickar i kronranden på de vita fötterna.Lillan som är brun har bläs med prickar, vita inslag på ett lår och prickar på sina vita kotor. Tror de fick rita om henne minst tre gånger innan det nästan blev rätt.
Jo, jag fick ju en monsterdos för att kunna andas och slippa åka in till akuten redan på dagen. Men det känns konstigt i kroppen när hjärtklappning hållit i sig i så många timmar nu. Tror jag fick medicinen runt kl 14. Så här dags tänkte jag att kroppen skulle ha lugnat ner sig en aning.Blä. Visst är det troligen en reaktion på luftrörsvidgande? Det går över.
(Du kan få min kropp om du vill, haha. )