Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan väl ta en macka så länge....?Maken skulle slutat kl 14. Nu är hon nästan 14.45 och han har fortfarande inte slutat jobbet. Sen har han fyrtio minuter bilfärd hem, SEN blir det mat. Jag är hungrig!
Jag är i och för sig hungrig hela tiden..
Jag kräks av brödDu kan väl ta en macka så länge....?
Maken skulle slutat kl 14. Nu är hon nästan 14.45 och han har fortfarande inte slutat jobbet. Sen har han fyrtio minuter bilfärd hem, SEN blir det mat. Jag är hungrig!
Jag är i och för sig hungrig hela tiden..
Och i helgen kanske jag ska kika på en medryttarhäst.
Jag vill inte äta själv helt enkelt. Jag brukar ha maten klar lagom tills han kommer hem när han jobbar natt. När jag är hemma vill säga.Du har väl kylskåpet kvar hemma . Laga det ni ska äta och han får väl äta sen? Eller orkar du inte laga maten? Inget ont menat!! Förstått att graviditeten tär
Jag vill inte äta själv helt enkelt. Jag brukar ha maten klar lagom tills han kommer hem när han jobbar natt. När jag är hemma vill säga.
Ja när han jobbar kväll äter jag själv. Men vet jag att han kommer hem i lagom mattid, som idag, då väntar jag på honom.Okej förstår . Visst är det trevligare att äta tillsammans! Jag får stå ut ändå många gånger när sambon kommer hem seent. För ofta kan det bli långa pass i skogen, särskilt såhär års med strul. .
Ja när han jobbar kväll äter jag själv. Men vet jag att han kommer hem i lagom mattid, som idag, då väntar jag på honom.
En islänning, en riktigt fin en tror jag. Kommer ångra mig sju gånger innan jag åkt dit. Men min själ behöver rida.Vad för en?
Snart dags för läkarbesök