R
Raderad medlem 68338
Ånej… har slut rödlök. FML känns sådär att köra vanligt gul lök till löjrommen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon i huset borde ha en rödlök att donera, du får gå på dörrknackningÅnej… har slut rödlök. FML känns sådär att köra vanligt gul lök till löjrommen
Någon i huset borde ha en rödlök att donera, du får gå på dörrknackning
Håller med, utan rödlök känner man sig naken - så nån borde kunna förbarma sig.Någon i huset borde ha en rödlök att donera, du får gå på dörrknackning
Om det är för smalt så räcker det med ett hugg.Ja! Är så lat bara men ungdomliga grannen kanske kan trycka in en i brevinkastet
Hen kan hacka och hälla in! Jag menar det verkar vara en nödsituation?Ja! Är så lat bara men ungdomliga grannen kanske kan trycka in en i brevinkastet
Hen kan hacka och hälla in! Jag menar det verkar vara en nödsituation?
Tillägg: jag tänker mig alltså den färdiga toasten på sin tallrik under brevinkastet.
Jag fick rita in tecken (och virvlar?) åt en veterinär en gång, det var en häst jag skötte. Hade iofs gott om tid men det var en häst med snirkliga tecken på benen och svarta prickar i det vita. Gjorde det i blyerts för säkerhets skull men veterinären tyckte det stämde jättebra.ID-kollat en korsning idag.
Ägaren hade glömt berätta att detär en skäck. Det finns skojigare saker än att rita av skäckar...
Nåväl trevlig ägare, trevlig häst. Och lite pengar in på kontot.
Håller med, utan rödlök känner man sig naken - så nån borde kunna förbarma sig.
(På riktigt så har rödlök blivit det som ALLTID kollas innan veckans besök hos livsmedelsnasare - framför alla andra slags varor.)
Jobbade kval övertid ikväll med betald inställelse och restid.Strax läggdags. Imorgon är dagens planering lite svävande.
Hoppas att de två inbokade övertidspassen blir av. Misstänker dock att de inte blir det. Isf buuuu.