Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mandelcroissant och en rejäl kopp kaffe efter ännu en sömnlös natt. Men - det är sista arbetsdagen innan en veckas semester och vetskapen om att jag inte behöver jobba på 9 dagar efter idag hjälper till att höja humöret markant. Måtte bara mina sömnbesvär lösa sig också, men det tror jag nog att de gör med lite miljöombyte, skidåkning och massvis av frisk alp-luft ❄️😍
 
Sällar mig till trötta klubben. Lågtryck här vilket matchar dåligt (eller bra?) med lågt blodtryck. :crazy:

Skruttig mamma som precis fått hjälp av en vän att komma till akuten. Skulle gärna vilja skjutsa, hjälpa, fixa men kan inte vilket är frustrerande.
 
Svimmade av en stund inne på Rusta när jag skulle köpa kattmat. Tur att maken var med och fångade mig innan jag trillade in i inredningen.. Han vill att vi åker till akuten, men jag mår varken bättre eller sämre än innan så jag vägrar. Finns ingen anledning. Men tveksamt om jag ska köra bil till och från jobbet, eller i jobbet för den delen. Lagom lyckat om jag tuppar av bakom ratten 😱
 
Sovit en stund, nu ska jag ut med hundarna lite snabbt igen :) Är fortfarande rysligt trött efter lunginflammationen, men snart är det ju 6 veckor sedan jag blev sjuk. När blir man pigg igen. :(

Men gud vad långdraget! Stackare <3 Hoppas att du snart blir pigg igen!
 
Har en fruktansvärt bultande huvudvärk. Kollegan var här idag. Fem timmars oavbrutet prat (mycket högt), fattar inte hur hen ens hinner hämta andan. Och efter att jag inte trodde det skulle bli värre så blev, det det. Hen började fråga om mina personliga förhållanden, hur bra det var med internet dating sidor och hur hen träffade sin sambo där och hur man kan skräddarsy en profil. Ointressant men tja, sedan började hen prata om sina sexvanor och frågade mig hur många jag varit i säng med och vad jag gillar. Och mitt fysiska tillstånd, ok, mitt eget fel att jag sagt vid något tillfälle sa att jag var diabetiker. Och hur någon i hens familj har diabetes och sedan en fors om något som hade med diabetes att göra. Hade slutat lyssna för länge sedan.

Sedan fick jag dåligt samvete, satt och bitchade med en kompis i fikarummet om hur hen pratar och pratar och såg försent att hen stod vid diskbänken och hällde upp sin mat 😱 förhoppningsvis hörde hen inte något men misstänker att hen gjorde det eftersom hen var tyst efteråt i en halv timme eller så.

Giv mig styrka.
 
Har en fruktansvärt bultande huvudvärk. Kollegan var här idag. Fem timmars oavbrutet prat (mycket högt), fattar inte hur hen ens hinner hämta andan. Och efter att jag inte trodde det skulle bli värre så blev, det det. Hen började fråga om mina personliga förhållanden, hur bra det var med internet dating sidor och hur hen träffade sin sambo där och hur man kan skräddarsy en profil. Ointressant men tja, sedan började hen prata om sina sexvanor och frågade mig hur många jag varit i säng med och vad jag gillar. Och mitt fysiska tillstånd, ok, mitt eget fel att jag sagt vid något tillfälle sa att jag var diabetiker. Och hur någon i hens familj har diabetes och sedan en fors om något som hade med diabetes att göra. Hade slutat lyssna för länge sedan.

Sedan fick jag dåligt samvete, satt och bitchade med en kompis i fikarummet om hur hen pratar och pratar och såg försent att hen stod vid diskbänken och hällde upp sin mat 😱 förhoppningsvis hörde hen inte något men misstänker att hen gjorde det eftersom hen var tyst efteråt i en halv timme eller så.

Giv mig styrka.
Men hur har hen tid att prata s mycket? Jobbar hen inte?
 
Men hur har hen tid att prata s mycket? Jobbar hen inte?

Nej. Hen ska egentligen jobba med att lära sig touch typing (bara det) men hen gör inte det vad jag kan se mer än kanske en halvtimme sammanlagt. Och för att göra hen rättvisa kan hen prata medan hen övar sig på touch typing.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 602
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 988
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
538
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp