Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bra flyt idag! Någon ville skänka en wake-up light som jag kunde paxa, en vän hittade min ultimata (sett till färgskala) islandströja på röda korset för det mycket överkomliga priset 50 kr och jag fick hem matleverans inklusive färska musslor så det blev moules marinière till middag!

Drömmande katt (”springer” lite) på bröstet och brasa. :heart
 
Tur att jag inte är allergisk mot pälsdjur! Biblioteksboken är helt översållad med svarta katt- eller hundhår... 😬 Kanske biblioteket måste börja kräva städning av böcker innan de lämnas tillbaka :D?!

Haha med tanke på hur svårt det är för vissa att ens lämna tillbaka i tid så tror jag det kan vara att kräva för mycket 😂 Fick tillbaka en helt dränkt i kaffe (intorkat) häromdagen. Låntagaren lämnade den direkt till mig i disk och höll god min. Fölk...
 
Har vilat, ätit en liten matlåda, bra med de små där bara lite är i vid sådana här dagar när jag inte har ork eller matlust och ändå måste äta.

Har sänkt priset igen på annonsen på spionen och hoppas på några svar. Snart är vi nere på spion bortskänkes för det hela ger mig sådan ångest att jag är ett vrak. I dag är verkligen en skitdag.
Har du Fb?
Där finns ju grupper för polar-hundar och draghundsgrupper.

Jag lider så mycket med dig i just spionfrågan :(:heart
 
Lyssnar på ett album och undrar varför det låter så otroligt illa. 2002-remaster tydligt märkt av the loudness war. Jahaja. :cautious:
 
Efter plugg på morgon och förmiddag och en härlig eftermiddag I stallet och tömkörning av min pålla; vägen vi började på var onödigt halt så vände efter ett stycke upp på grusvägen igen och ut och det hade visst häst åsikter om och försökte vända ett par gånger 😆. Ikväll fick det bli en lite lyxigare kvällis till Sveriges Mästerkock; två små 40 gramspåsar chips och grönsaker med vitlök- och ramslöksdipp tillsammans med älsklingen eftersom det är hans namnsdag och jag fick bra (B) resultat på första examinationen I Ledarskap och organisation 🥳. Var änna lite lätt nervös 😄 men fick bla bedömningen "utförligt, nyanserat och med god förståelse för de ingående begreppen- bra" 😃. Nehej, ta mig hem från stallet där alla hästar tuggar så harmoniskt 🥰 I halvstorm och krypa under täcket med älsklingen och katterna🥰.
 
Äter en skål med flingor eftersom den lilla mat jag ätit i dag visst är för lite enligt kroppen :D Har tagit värktabletter mot huvudvärken och hoppas på att få sova gott i natt! Ska jobba i morgon och hoppas på bättre dag än i dag- och än i går. Är egentligen ledig på fredag och måndag men känner att jag behöver jobba eftersom jag är sjuk så mycket.
 
Borde sova men kaotisk vecka = överaktiv hjärna = mycket svårt att sova. Så scrollar istället.
Ser fram emot att jobba imorgon och inte ha tid att tänka på annat än eleverna. 😅
 
Somnade strax efter åtta. Det är rätt otroligt. Vaknade före klockan men kände ändå det orimliga i att gå upp 4:45. Men upp kom jag och skorna kom på. Isen hänger envist kvar och på vissa ställen brakade isen och skorna blev fulla i vatten.
Men en halvmil blev det och nu smakar kaffet ljuvligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 592
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 988
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
538
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp