Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur att jag inte är allergisk mot pälsdjur! Biblioteksboken är helt översållad med svarta katt- eller hundhår... Kanske biblioteket måste börja kräva städning av böcker innan de lämnas tillbaka ?!
Har du Fb?Har vilat, ätit en liten matlåda, bra med de små där bara lite är i vid sådana här dagar när jag inte har ork eller matlust och ändå måste äta.
Har sänkt priset igen på annonsen på spionen och hoppas på några svar. Snart är vi nere på spion bortskänkes för det hela ger mig sådan ångest att jag är ett vrak. I dag är verkligen en skitdag.
Det har jag inte tänkt på! Tack! Det finns ju draghundssport i Skåne så kanske här också.Har du Fb?
Där finns ju grupper för polar-hundar och draghundsgrupper.
Jag lider så mycket med dig i just spionfrågan
Så tänker jag också, skönt att komma i väg till jobbet och släppa allt utom jobbet en stund.Borde sova men kaotisk vecka = överaktiv hjärna = mycket svårt att sova. Så scrollar istället.
Ser fram emot att jobba imorgon och inte ha tid att tänka på annat än eleverna.
Så är livet med katt. Med två kan de dessutom jaga varandra över dig.Får inte sova
Ungar som vaknar, katter som härjar. Jag orkar inte! Ser lite försiktigt fram emot helgen…
Borde inte ha jinxat.. blir istället vab med magsjukt barn.Borde sova men kaotisk vecka = överaktiv hjärna = mycket svårt att sova. Så scrollar istället.
Ser fram emot att jobba imorgon och inte ha tid att tänka på annat än eleverna.