Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min bil är krasslig. Åkte till min favoritverkstad för bedömning. Det var inte avgassystemet utan betydligt dyrare, Att den tömmer batteriet på egen hand får vänta. Vänjer mig nog vid att ladda varje gång jag ska använda bilen... ;)

Han såg att en lampa slocknat och bytte den av bara farten. Ska beställa grejor och så ska jag tillbaka om en vecka och få allt fixat.

Frågade om kamremsbyte och han sa att han skulle vara snäll och nämnde ett belopp som var betydligt lägre än jag räknat med. Det får bli senare i vår.

Det finns vänliga och skickliga verkstäder! Tur att jag hittat honom.
 
Har ont i kroppen efter att ha gjort ett ärende men det hjälpte att ta naproxen, paracetamol och paraflex så har mindre ont nu.
Åt precis middag och nu ska jag se Efter fem och lösa sudoku.
 
Bälte, ta trappor ett steg i taget, aldrig sitta skräddare/med benen i kors/på för hårda underlag. /haft foglossning sen jag var 16

Jag har haft ”foglossning” i över 20 år och det enda som hjälper mig är tens och rörelseträning.
Man kan få det utan att vara gravid?
Jag har som om bäckenet och ryggen "klonkar" och gör ont. Förut kunde jag gå max 100-200 meter åt gången men det har blivit bättre. Får mer ont av att sitta still länge, promenera för långt, stå still för länge. Kan det vara foglossning tror ni?
Har fått diagnoserna lumbago och ospecificerad ryggvärk.
 
Blir galen, strömmen går här hela tiden. Alltså huvudsäkringen i skåpet slår av. Hänt typ 10ggr på 2h nu?! :rage:
Oklart varför. Jag har inget extra inkopplat som skulle kunna överbelasta, det är uppenbarligen inte kortis någonstans för då borde den slå av igen direkt när jag slår på den - det gör den inte. Det går 3-17-ish minuter mellan? Liksom helt random?! 😩
Hatar skit som jävlas.
Fortsätter det får jag väl ringa hyresvärden imorgon… 🙄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
538
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 066
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
517
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp