På vilket sätt skulle det vara bättre än bälte?Fråga arbetzterapin, det finnz zom en gördel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På vilket sätt skulle det vara bättre än bälte?Fråga arbetzterapin, det finnz zom en gördel
Vattengymnastik i uppvärmd pool är gott för foglossning. Kuddar överallt när man ligger ner som stöd.På vilket sätt skulle det vara bättre än bälte?
Finns inte här.Vattengymnastik i uppvärmd pool är gott för foglossning. Kuddar överallt när man ligger ner som stöd.
Nu var detta väldigt många år sen men jag fick råd om rörelser jag skulle undvika etc.och hur jag skulle gå.Nä, men nånting måste det väl ändå finnas att göra?
Jag fick varken eller. Enda rådet jag fick var att inte svanka för mycket.Nu var detta väldigt många år sen men jag fick råd om rörelser jag skulle undvika etc.och hur jag skulle gå.
Jag har haft ”foglossning” i över 20 år och det enda som hjälper mig är tens och rörelseträning.Nä, men nånting måste det väl ändå finnas att göra?
Tens tyckte sjukgymnasten inte att jag skulle använda.Jag har haft ”foglossning” i över 20 år och det enda som hjälper mig är tens och rörelseträning.
Jag fick betydligt fler förhållningsorder. Inte vagga från sida till sida - dvs inte dammsuga.Jag fick varken eller. Enda rådet jag fick var att inte svanka för mycket.
Nope, ingenting sånt. Bara svanka inte för mycket.Jag fick betydligt fler förhållningsorder. Inte vagga från sida till sida - dvs inte dammsuga.
Inte cykla för då roterar man bäckenet. Gå med rullande gång. Dvs så mycket som möjligt ha två fötter i marken.
Vilket sorts bälte har du provat? Jag föredrar de stumma som man sätter runt skinkorna.På vilket sätt skulle det vara bättre än bälte?
Gula rehab tror jag det var bm rekommenderade, så det köpte jag. Totalt värdelöst.Vilket sorts bälte har du provat? Jag föredrar de stumma som man sätter runt skinkorna.
Bälte, ta trappor ett steg i taget, aldrig sitta skräddare/med benen i kors/på för hårda underlag. /haft foglossning sen jag var 16
Man kan få det utan att vara gravid?Jag har haft ”foglossning” i över 20 år och det enda som hjälper mig är tens och rörelseträning.
en lägenhetsgarderob!