Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har vansinnig huvudvärk och mår lite illa. Tänker gå hem tidigare. Dessutom blodfläckar över underlakanet. Vet inte om det var jag eller katten som blödde. Undersökte oss båda och inget sår eller liknande. Är orolig att hon blodat ner under natten.

Hur som blir det tidig hemgång idag så jag kan tvätta och sedan vila.
 
Inne i en svacka i måendet just nu, har inte lyckats ta mig till jobbet på ett tag så är sjukskriven igen. Känns riktigt kasst.

Men! Jag är så tacksam för att jag har en fantastisk psykolog och läkare som finns där när jag behöver. Så känns som att jag tar mig igenom denna svacka på ett konstruktivt sätt.
 
Inne i en svacka i måendet just nu, har inte lyckats ta mig till jobbet på ett tag så är sjukskriven igen. Känns riktigt kasst.

Men! Jag är så tacksam för att jag har en fantastisk psykolog och läkare som finns där när jag behöver. Så känns som att jag tar mig igenom denna svacka på ett konstruktivt sätt.
Ugg.:heart

Det där sista låter ändå mäktigt! Livet är som det är liksom och ibland är det skit. Att du hanterar det konstruktivt hoppas jag du kan vara stolt över, för det är stort ju!
 
Ugg.:heart

Det där sista låter ändå mäktigt! Livet är som det är liksom och ibland är det skit. Att du hanterar det konstruktivt hoppas jag du kan vara stolt över, för det är stort ju!
Jag känner mig faktiskt lite stolt över det, brukar inte kunna vara så konstruktiv när jag mår kasst. Men tror att jag har en högre lägstanivå nu än innan, vilket jag är tacksam över.
 
Myndigheten ska spara pengar vilket gör att jag bedömt kommer att resa mindre i år. Det är på gott och ont. Jag inget stort fan av att sitta på försenade tåg och komma hem sent. Eller att få ett sms om att tåget är inställt och inte komma hem alls. Men å andra sidan så gillar jag att få komma upp till Stockholm emellanåt. Bo ensam på hotellet, käka bra. Få äga fjärrkontrollen en kväll. Vi får väl se hur det blir. Jobbet ska göras hur som helst. Och med det sagt så har jag precis bokat in en ny resa till nästa vecka.
 
Myndigheten ska spara pengar vilket gör att jag bedömt kommer att resa mindre i år. Det är på gott och ont. Jag inget stort fan av att sitta på försenade tåg och komma hem sent. Eller att få ett sms om att tåget är inställt och inte komma hem alls. Men å andra sidan så gillar jag att få komma upp till Stockholm emellanåt. Bo ensam på hotellet, käka bra. Få äga fjärrkontrollen en kväll. Vi får väl se hur det blir. Jobbet ska göras hur som helst. Och med det sagt så har jag precis bokat in en ny resa till nästa vecka.

Du måste jobba på samma statliga myndighet som min kompis! Börjar på S ;)
 
Min hals (?) har något finurligt för sig :rofl:
Det säger plopp på sidan av halsen med varenda pulsslag. Aldrig varit med om tidigare. Käns som en luftbubbla men det är ju omöjligt.
Kan inte koncentrera mig när halsen låter plopp plopp plopp och det känns som en luftbubbla hoppar upp och ner på sidan av halsen ju :cautious::p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
538
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 066
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
517
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp