Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@dobbis har din s-tangent börjat funka igen?Nu är busvädret tillbaka i mittskåne igen, blåser så det dånar runt knutarna och regnar.
Det beror på om du har lön för innevarande månad eller får lön en månad efter? Jag får tex lön månaden efter, dvs det jag jobbade i december får jag lön för nu.Gått och lagt mig igen efter att hundarna är nykissade så de och katterna fått mat.
Kollade lönebeskedet nyss och jag har fått förra årets lön på utbetalningen, borde det inte vara årets lön då lönen ska gälla från årsskiftet?
Sant, det stämmer. Jag mailade och frågade så årets lön blir utbetalt i februari.Det beror på om du har lön för innevarande månad eller får lön en månad efter? Jag får tex lön månaden efter, dvs det jag jobbade i december får jag lön för nu.
Sant, det stämmer. Jag mailade och frågade så årets lön blir utbetalt i februari.
Har mailat mäklaren igen, sedan tänker jag inte jaga mer. Hur svårt ska det vara att köpa en lägenhetsgarderob egentligen?