R
Raderad medlem 68338
Dricker ett glas vin och har precis ätit en löjromstoast. Var lat och handlade på Wolt så nu ligger jag i schäslongen och läser en bok medan jag väntar på leverans.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jättekul ! Jag har fått sitta med historiska kartor för att t.ex. vara säker på att jag inte skriver fel namn på en gata eller låter en bokkaraktär vandra över en bro som inte fanns...Ja kanske det Det hela ger i varje fall upphov till en väldig massa frågor. Gick det att få tag på färska räkor i den staden under det årtiondet? Ja, tydligen fanns de ibland, i varje fall på bättre restauranger. Använde man citron? Ja, den omnämns ibland i den tidens recept. Hurudana kylmöjligheter hade man? Hände det att isblocken tog slut under sommaren? Hur skulle chefen ha hanterat en ung kvinna som gjorde så här? Kunde man gå på kurser (kvällskurser?) för att lära sig företagsekonomi? Vad kostade sådant? Fanns den botaniska trädgården då? Vad hette han som bestämde där och vilken titel hade han? Osv osv. Otroligt roligt
Nu! Det tänker jag göra.Paket avlämnat, katt inhämtad när hon smet ut i trapphuset när jag släpade in kattsanden. Middag intagen och sitter nu insvept i ett täcke och undrar när man kan gå och lägga sig.
Fortsätter att kurera förkylningen med heta bad och het chokladmjölk... Nä, jag vet inte om det botar förkylningar, men det är i alla fall trevligt....
Paket avlämnat, katt inhämtad när hon smet ut i trapphuset när jag släpade in kattsanden. Middag intagen och sitter nu insvept i ett täcke och undrar när man kan gå och lägga sig.
När du vill! Jag lär smita isäng så fort hemtjänsten varit här.
Egentligen borde jag städa (ser ut som en tornado dragit fram) och diska. Men har noll energi.
Haha, det är nödvändigt, jag läste nyligen en bok som utspelade sig i byar där jag har rört mig. Och beskrivningarna passade inte! Nej, om du bor norr om skolan, då kan du omöjligt ha egen strand, om du svänger till vänster vid kyrkan då är vägen inte asfalterad, om du cyklar till andra sidan viken då är det totalt omöjligt att hinna ta sig till stan före lunch... och så vidareJa, jättekul ! Jag har fått sitta med historiska kartor för att t.ex. vara säker på att jag inte skriver fel namn på en gata eller låter en bokkaraktär vandra över en bro som inte fanns...
Varför skulle du inte kunna göra det ? Om du tycker att det är gott så bara ÄT !!Funderar på om man kan äta julbord i slutet av januari? Jag har kvar all julmaten som jag inte kunde äta i julas och det måste ätas upp förr eller senare.
Det är mat så vitt jag vet bestämmer vi över oss själva i landet. Det går att äta när som helst.Funderar på om man kan äta julbord i slutet av januari? Jag har kvar all julmaten som jag inte kunde äta i julas och det måste ätas upp förr eller senare.
klart du kan!Funderar på om man kan äta julbord i slutet av januari? Jag har kvar all julmaten som jag inte kunde äta i julas och det måste ätas upp förr eller senare.
Äsch, det kommer ju både en påsk och midsommar med samma menyFunderar på om man kan äta julbord i slutet av januari? Jag har kvar all julmaten som jag inte kunde äta i julas och det måste ätas upp förr eller senare.
Äsch, det kommer ju både en påsk och midsommar med samma meny